וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-בית"ר ירושלים: "אסור לאכזב את האוהדים"

בבירה אופטימים לקראת המפגש מול מכבי פ"ת (ש', 20:00, ספ'1), איציק כהן צפוי לפתוח. נאור פסר הודח מההרכב של משה סיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 88. 23:43 לבית"ר ירושלים, 22 תוצאות תיקו.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת: 41 משחקים, 13:17 לבית"ר, 11 תיקו.

* ניצחון הבית האחרון של פתח תקוה על בית"ר הושג לפני שלוש שנים, 1:2 באיצטדיון רמת גן.

* בפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה פגשה את בית"ר בתור עולה חדשה, ב-1978/79, היא חטפה תבוסה 3:0.

* עומר גולן הוא השחקן הפעיל עם הכי הרבה כיבושים נגד בית"ר: 7, יחד עם דוד רביבו, שכבש גם הוא שבעה שערים נגד קבוצתו הנוכחית.

* איצטדיון המושבה ידידותי יותר לקבוצות האורחות: הן השיגו בו 53.6 אחוזי הצלחה עד כה לעומת 40.6 של המארחות.

לאתר דריבליסט

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
אוהב לפגוש את בית"ר. גולן/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות:

מכבי פתח תקוה:

ההפסד להפועל רעננה במחזור הראשון הוכיח עד כמה הקבוצה של משה סיני פגיעה במרכז השדה שלה, וגרר את המאמן לערוך מיני-מהפכה. פדרו גלבאן עדיין לא בכושר משחק ואילו מרואן קבהא חזר לאימונים מלאים, כך שהמאמן מתלבט לגבי השניים. בהתחלה נראה היה כי כניסה של הארגנטינאי להרכב תלויה בעיקר בעומר גולן, שנעדר מהמשחקון באימון אתמול, אבל גולן כשיר וההתלבטות כעת היא בין עמנואל אוגודה הניגרי לבין גלבאן. הארגנטינאי ביקש מסיני לפתוח ולמרות שהוא לא כשיר לשחק יותר ממחצית אחת, יעדיף לפתוח ב-11 ולהתחלף במחצית.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן משה סיני כעס מאוד על היכולת של נאור פסר במשחק הקודם ומתכנן לספסל אותו. על פי התכנון, דור אלו הצעיר יפתח כמגן ימני במקום חגי גולדנברג, שיעבור לשחק בשמאל. אם קבהא יפתח לצד זיטו, גידי קניוק ימתין שוב על הספסל. איבן הרצג, שפתח בשבוע שעבר כקשר אחורי, אמור לחזור לעמדה הטבעית שלו לצד בויאן ג'וקיץ' במרכז ההגנה. המשמעות: לא רק יובל יעקובוביץ' הצעיר אמור לרדת לספסל, אלא גם ניצן דמארי.

סיני הקרין אתמול קלטת של המשחק מול בית"ר ירושלים ושם דגשים על התנועה של השחקנים בחלק ההגנתי וההתקפי. "שימו לב להנעת הכדור שלהם ובמיוחד לאופיר קריאף", ביקש מהשחקנים, "כל הכדורים עוברים דרכו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מגן מכבי פתח תקוה נאור פסר. קובי אליהו
היכולת עלתה לו במקום בהרכב. פסר/קובי אליהו

בית"ר ירושלים:

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה נגד הפועל באר שבע, בקבוצה מאמינים שאפשר לחזור מהמושבה עם שלוש נקודות, לא מעט בשל האווירה הביתית ש-4,000 אוהדים צפויים לספק. אחד השחקנים אמר: "אנחנו מרגישים שהמושבה זה מגרש שמאיר לנו פנים. אלפי אוהדים ילוו אותנו, אסור לנו לאכזב אותם. נבוא וניתן את כל מה שיש לנו כדי לשמח אותם והתמיכה שלהם תיתן לנו יתרון גדול".

אלי כהן ניסה לדרבן את השחקנים באסיפה של בית"ר לקראת המשחק: "אנחנו במגמת שיפור וצריכים להמשיך אותה. אנחנו חייבים להעלות את רמת המשחק משבוע לשבוע וכבר מחר צפוי לנו משחק קשה מאוד. מכבי פ"ת משחקת עם המון פיזיות וממתינה להזדמנויות שלה לצאת להתקפות מתפרצות עם הרבה שחקנים. דיא סבע שחקן מאוד מסוכן שהכדורים עוברים דרכו ואסור לתת לו חופש. אותם הדברים אמורים גם לגבי עומר גולן ואגודה שרק מחכים שנהיה לא מוכנים. הרבה מאוד אוהדים מתכוונים להגיע מחר ולתמוך בכם וזה יתרון גדול בשבילכם, תנצלו את זה".

ניסו קפילוטו, טטה בנגורה ואיציק כהן מצטרפים לסגל לקראת המשחק. קפילוטו צפוי להחליף את ברק משה בעמדת הבלם ולפתוח לצידו של טל כחילה. בהתקפה, צפוי לפתוח איציק כהן בחוד, על אף שזה אינו תפקידו הטבעי. דור מלול יחליף ככל הנראה את עומר אצילי בהרכב ולפתוח באגף ימין. דוד רביבו יירד לספסל ואייס קרים אמור לעלות במקומו על מנת ליצור קישור מעובה. ישנה גם אפשרות שאופיר קריאף יפתח באגף ימין, אבל רק לקראת המשחק תתקבל ההחלטה.

הלילה נחת בישראל הבלם הצרפתי רמי מארבל. המאמן אלי כהן קיבל הרבה מאוד המלצות על השחקן, כולל מדור מלול ורמי גרשון. העובדה שמארבל רשם 29 הופעות בגנט הבלגית בעונה שעברה גרמה לכך שבבית"ר נחושים לסגור עם השחקן והשחקן הגיע להתרשמות קצרה מאוד של יומיים-שלושה שלאחריה הוא צפוי לחתום.

ניר סביליה צפוי להתמנות רשמית בתחילת השבוע הבא למנכ"ל הקבוצה. החוזה של סביליה סוכם ואושר על ידי עורכי הדין של שני הצדדים ובתחילת השבוע הבא צפויה ההודעה הרשמית. סביליה זכה לעשרות שיחות טלפון והודעות מאוהדים בימים האחרונים שמאוד רוצים לראות אותו נכנס לתפקיד של איציק קורנפיין ומוביל את המועדון.

שחקן בית"ר ירושלים ניסו קפילוטו. ברני ארדוב
ישר להרכב. קפילוטו/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מכבי פתח תקוה: פדרו גלבאן

שיחות עם שחקני מכבי פתח תקוה מעלות תמונה מעט עגומה לגבי המצב הנוכחי של הקבוצה: השחקנים טוענים כי רמת התחרות בסגל גבוהה, אך הקבוצה עדיין לא מספיק חזקה וזקוקה למנהיג. העובדה שהקשר הארגנטינאי עדיין לא בכושר משחק כבר הוכחה בשבוע שעבר. הקבוצה נראתה אנמית, לא מחוברת ומלבד עומר גולן אין שחקנים שיובילו אותה בחלק ההתקפי. סיני זקוק לגלבאן יותר מאשר לכל שחקן אחר בקבוצה והחיבור בינו לבין גולן חשוב מאוד. גלבאן בכושר שווה הרבה נקודות.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

אחרי מה שעבר נגד באר שבע, הרבה עיניים יופנו לעבר השוער. הרוש טיפוס חזק, שדווקא מצבים כאלה גורמים לו להתחסן ולחזור טוב יותר. מחר בית"ר תזדקק לו עד מאוד על מנת לחזור מחייכת מהמשחק.

הרכבים משוערים:

מכבי פתח תקוה: ניל אברבנל, דור אלו, איבן הרצג, בויאן ג'וקיץ', חגי גולדנברג, זיטו, מרואן קבהא (גידי קניוק), דיא סבע, פדרו גלבאן (עמנואל אוגודה), ויקטור מרעי, עומר גולן.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, ניסו קפילוטו, טל כחילה, לנדרי מולמו, אייס קרים, אופיר קריאף, שי חדד, דור מלול, צחי אליחן, איציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully