וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - הפועל ת"א: "הגדולות מתקשות בוסרמיל"

אלישע לוי במסר לקראת המשחק: "לשחק מהר יותר, לבוא עם אמונה". האורחת לחוצה, זגורי חוזר להרכב (ש', 19:30, ספ' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 87. 24:39 להפועל תל אביב, 24 תוצאות תיקו.

* 44 משחקים נערכו בדרום. הפועל תל אביב מובילה 14:17,עוד 13 מפגשים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון האחרון של באר שבע על הפועל תל אביב הושג בווסרמיל, לפני תשע שנים (0:1 בנובמבר 2004).

* מאז, ב-10 משחקים: 9 ניצחונות להפועל תל אביב ותיקו אחד.

* ב-19 השנים האחרונות, מאז התיקו הביתי הקודם שלה במחזור הראשון (2:2 עם בית"ר ירושלים ב-94/95), הפועל תל אביב סיימה 5 פעמים בתיקו במחזור הפתיחה – ובכל אותן פעמים לא ניצחה במחזור השני.

* אליניב ברדה מעולם לא כבש נגד הפועל תל אביב בליגה.

* ואיתי שכטר מעולם לא כבש נגד הפועל תל באר שבע בליגה.

לאתר דריבליסט

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מעולם לא כבש נגד הפועל תל אביב. אליניב ברדה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

הניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר יצר גל ציפיות חדש אצל האוהדים. עונה שנפתחת בניצחון בליגה הראשונה הפכה לדבר חריג, ורף הציפיות החדש אמור למלא את רוב היציעים בוסרמיל כשעשרת אלפים אוהדים צפויים להגיע. במועדון מודעים לעובדה שלקראת סיום המחצית הראשונה צפויה נהירה של מאות אוהדים נוספים, שומרי שבת (המשחק ייפתח רבע שעה לפני צאת השבת), ולכן יפתחו את השערים עד סיום המחצית.

"זה מבחן גדול עבורנו. אם ננצח קבוצה גדולה, זה ישדר מסר חשוב לליגה ובעיקר לעצמנו – שאנחנו מסוגלים ליותר", אמרו בתחילת השבוע במועדון. קשר-חלוץ נבחרת רומניה, מריוס ניקולאה (32), אמור לנחות בקרוב בישראל. הקבוצה הודיעה לנציגי השחקן כי המשא ומתן עימם יחודש רק לאחר שינחת בישראל. ככל הידוע, השחקן דרש יותר מ-200 אלף יורו לעונה. מועמדותו אינה פוסלת את אופציית דרקו טאסבסקי מקריית שמונה, אבל אלישע לוי מחפש במקביל גם שחקן זרים אחרים.

"צפוי משחק מאוד קשה, אבל בבית אנחנו תמיד חזקים. המפתח הוא לשחק טוב הרבה יותר דקות ממה שהראינו נגד בית"ר, עם פחות נגיעות ומהר יותר כדי שנצליח לקחת נקודות", אמר אלישע לוי לקראת המשחק. "ברור שיש משקל למסורת, אבל כל משחק מתחיל ב-0:0. נשאף לשחק מהרגע הראשון התקפי ונעשה כל מה שנדרש כדי לנצח. אנחנו צריכים לכבד את היריב אבל על המגרש צריכים לבוא בתחושה ואמונה שיכולים לנצח כל משחק. זה המסר שאנחנו מעבירים לשחקנים".

"בעונה שעברה לא הייתה קבוצה שליקקה דבש בוסרמיל", המשיך המאמן. "גם מול הגדולות היו משחקים קשים וצמודים וזה מה שיקרה גם עכשיו. ניצחון ישפר את המצב שלנו וייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. מתי באר שבע פתחה עונה עם שש נקודות? אני באמת לא זוכר".

אליניב ברדה, מאור בוזגלו וגל אראל ערכו אימונים מלאים וצפויים לפתוח בהרכב. אלישע לוי לא מתכוון לשנות את ה-11 שלו והמשמעות היא שסיראז' נאסר, דובב גבאי, מאור בוזגלו והחלוץ היחיד אליניב ברדה יהיו שוב הרביעייה הקדמית. במהלך המשחק לוי צפוי להחליף מקומות בין שחקני ההתקפה שלו, אך בוזגלו צפוי לתפקד כשחקן חופשי. לוטם זינו ותומר סויסה יתחילו על הספסל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו. ברני ארדוב
התאמן ויפתח. בוזגלו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב:

למרות הפתיחה הגרועה של העונה והלחץ שמתחיל להתגבר האדומים מנסים לשדר עסקים כרגיל. עם זאת, בהפועל יודעים כי המשחק מחר הוא סוג של מבחן ואסור להיכשל בו.

בשל היכולת הלא משכנעת מול סכנין, המאמן רן בן שמעון מתכנן לפחות שני שני שינויים בהרכב. ישראל זגורי, שהורד לספסל בשל מחאתו על הפנדל שלא בעט מול פנדורי יחזור להרכב על חשבון של רמזי ספורי הצעיר. בנוסף, קיימת התלבטות בין רועי גורדנה לסאשה לוקאס ושי אבוטבול. האחרון, שעלה מהספסל מול סכנין והציג יכולת טובה מאוד, ישוב ככל הנראה להרכב על חשבון אחד משני הקשרים. כרגע נראה כי סיכויי גורדנה לפתוח גבוהים יותר, אך כיוון שבן שמעון לא תירגל הרכב באימון היום נותרה האפשרות שהברזליאי יפתח בסופו של דבר.

גילי ורמוט יקבל גם מחר מנוחה בגלל הפציעה בשריר התאומים ולא יהיה בסגל. בהפועל היו מודאגים מהיכולת של הקשר ושל איתי שכטר ביום ראשון ומקווים שכבר מחר שכטר יראה שיפור. בן שמעון ערך אסיפה טקטית והזהיר את שחקניו מהיכולת של מאור בוזגלו בכדורים החופשיים ומהתנועה של אליניב ברדה בחלק הקדמי.

בהפועל עדיין חושבים על רכש. סיכויו של אריק פריירה מפנדורי להגיע קטנו אתמול משמעותית, שכן שהרומנים העפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית. בהפועל בנו על כך שפנדורי לא תצליח לעבור את בראגה ותשחרר את הברזילאי, אך לאחר ההעפלה ככל הנראה אריק יישאר ברומניה, לפחות עד ינואר.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מצפים לשיפור ממנו כבר מחר. שכטר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: טומיסלאב פאיוביץ'

אחת מנקודות התורפה בעונה שעברה הייתה ההגנה האיטית של הפועל באר שבע. מרכז ההגנה היה רך מדי, ואלישע לוי חיפש שחקן אגרסיבי ומהיר יחסית, שיכול לחפות בעזרת משחק חכם על הפקרות שחקני מרכז השדה. פאיוביץ' וסוארס לא נראו מתואמים במשחקי המבחן, אבל ככל שהזמן חולף נראה שבלם פרטיזן בלגרד בעונה שעברה מתחיל להתחבר. העונה באר שבע לא אמורה לסבול מהתקפה אנמית. היא תקום ותיפול על האחריות של שחקני החלק האחורי שלה.

הפועל תל אביב: דני עמוס

אחרי הפתיחה הלא מוצלחת של על העונה מבחינת שוער הרכש מחר יגיע עוד מבחן עבורו מול ההתקפה המאיימת של באר שבע. אם עמוס לא יידע להתעלות, האדומים עלולים לשלם על כך ביוקר.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, קובי דג'אני, גל אראל, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו, דובב גבאי, אליניב ברדה.

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול, רועי גורדנה (סאשה לוקאס), ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully