וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקו: "היו לי רגעים שלא האמנתי, והצוות שלי כן"

30.8.2013 / 8:16

יוליה גלושקו נתנה קרדיט למאמניה אחרי הישג השיא באליפות ארה"ב. קלינג: "כשהיא השתחררה היא הציגה טניס מעולה"

יוליה גלושקו המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) בשבוע הנהדר שלה בניו יורק, כשעלתה לסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית. הטניסאית הישראלית רשמה את הישג השיא שלה בטורנירי גרנד סלאם עם ניצחון 5:7, 3:6 על סשיה ויקרי האמריקאית (238 בעולם). יריבתה הבאה של גלושקו תהיה הסלובקית המנוסה דניאלה האנטחובה, שניצחה את ויקטורה דובאל המקומית 2:6, 3:6.

"אני שמחה מאוד", אמרה גלושקו הנרגשת, שתטפס לראשונה בקריירה שלה למאייה הראשונה בדירוג בעקבות הניצחון. "היא שחקנית מעולה, צעירה ורעבה. הסט הראשון היה לא ייאמן, הנקודות האחרונות של הסט היו פשוט מטורפות! היו לה שני סט פוינטים, ורק עכשיו אחרי המשחק אני מבינה כמה חשוב היה לקחת את הסט הראשון, זה נתן לי ביטחון ושיחקתי הרבה יותר משוחרר בסט השני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בלי האמונה שלהם דברים לא היה קורים". גלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן עברה גלושקו למחמאות לאנשיה: "אני רוצה קודם כל להגיד הרבה תודה לצוות שלי, בראשות אסף אינגבר ,למאמן לירן קלינג למאמן הכושר יורם מנחם לעודד טייג, כי ללא ספק בלי האמונה שלהם דברים לא היה קורים. היו רגעים בקריירה שלי שאני לא האמנתי והם כן. אז תודה בעיקר על הרגעים הקשים בהם לא וויתרתם עליי".

מאמנה לירן קלינג הוסיף :"אין מילים, יוליה הייתה מאד לחוצה בהתחלה ולקח לה זמן להשתחרר, אבל ברגע שהיא הצליחה להציל סט פוינט ולחזור ל-5:5 היא התחילה להציג טניס פשוט מעולה, כאשר שלוש הנקודות האחרונות במערכה היו פשוט מטורפות. בסט השני יוליה כבר היתה עם הביטחון ושיחקה את הטניס הרגיל שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully