וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא עשויה לשחק בליגה הלאומית

29.8.2013 / 22:27

עוד שינוי? נס ציונה לא הגישה את הערבויות כדי להחליף את אום אל פאחם. בעלי כפר סבא, סתיו שחם: "מאמין שנהיה בלאומית"

הפועל כפר סבא, שירדה בעונה שעברה לראשונה בתולדותיה לליגה א', הגישה היום (חמישי) ערבויות ומסמכים דרושים לבקרת התקציבים כדי להיכנס לליגה הלאומית. זאת לאחר שעירוני נס ציונה לא הגישה את הערבויות הנדרשות כמחליפתה של מכבי אום אל פאחם, שהורדה לליגה א' על ידי בית הדין.

בבקרה הודיעו לכפר סבא שמבחינתם הם ישחקו בליגה הלאומית בעונה הקרובה, אלא שגורמים בנס ציונה אמרו היום שמבחינתם הם ינסו להגיש בתחילת השבוע את המסמכים הדרושים כדי לשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית. גם מכבי אום אל פאחם עדיין לא ויתרה על הסיכוי לשחק בלאומית, והיא מחכה להחלטת בית המשפט המחוזי.

אוהדי הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. קובי אליהו
יחזרו ללאומית מבלי לשחק בליגה א'? אוהדי כפר סבא/קובי אליהו

הבעלים של כפר סבא סתיו שחם אמר לוואלה! ספורט: "בבקרה ביקשו מאיתנו להגיש היום ערבויות כדי לשחק בליגה הלאומית, אחרי שנס ציונה לא הגישו את המסמכים. הכנו הכל מבעוד מועד והצגנו את זה בבקרה. ביום ראשון הדברים ישוגרו להתאחדות ואני מאמין שנשחק בליגה הלאומית. יש עוד ימים לא פשוטים לפנינו כי נס ציונה ינסו להפוך את ההחלטה ויש גם את אום אל פאחם, אבל אנחנו נילחם על הזכות הזאת שניתנה לנו היום בכל האמצעים המשפטיים העומדים לזכותנו".

מנכ"ל נס ציונה יעקב הלל אמר: "לא קיבלנו הודעה שאנחנו לא בליגה הלאומית. ננסה לעשות הכול כדי שכבר בתחילת השבוע נגיש את כל המסמכים הדרושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully