וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "האוהדים שרו כמו בלונדון, רוצים עוד"

28.8.2013 / 19:22

אחרי הניצחון על בית"ר, אלונה ברקת דיברה עם שחקני הקבוצה בטקס הרמת הכוסית וחנוכת מתחם האימונים של קבוצת הנוער

one

בכירי ושחקני הפועל באר שבע התכנסו היום לערב הרמת כוסית שנערך לקראת ראש השנה, שיחול בשבוע הבא. הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים והמאמן אלישע לוי נכחו בערב, ושוחחו עם השחקנים. גם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' והרב בנימין בצרי נכחו בטקס, שמטרתו הייתה גם לחנוך את "הבית האדום", מתחם האימונים החדש של מחלקת הנוער.

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע. ברני ארדוב
המועדון הזה הוא בית אחד גדול". אלונקה ברקת/ברני ארדוב

ראשונה דיברה הבעלים. "מגיעה תודה על הבית החדש שקיבלנו ועל חדרי ההלבשה. אני שש שנים במועדון ורוצה להגיד תודה כי המועדון הזה הוא בית אחד גדול. מקווה שהשחקנים שלנו מרגישים את זה כדי שנזכה לרגעים כמו שהיו במוצאי שבת. במשחק הזה האוהדים שרו כמו בלונדון, אני מקווה שנזכה להרבה חוויות כאלה, שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת". הרב בצרי הוסיף: "אתם הווה והעתיד של המדינה. ככל שתביעו את הדברים בצורה טובה המשחק יהיה הכוח המניע לדברים הטובים שתעשו אחר כך".

בינתיים, נמשכים ההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. מאור בוזגלו וגל אראל וצפויים להיות כשירים למשחק. מוקדם יותר התברר כי במועדון מנהל מגעים עם קשר נבחרת רומניה לשעבר, מריוס ניקולאה (32). השחקן, שרשם 42 הופעות ו-15 שערים במדי הנבחרת, הוא אחד מבין רשימת המועמדים הסופיים של המועדון לתפקיד הקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully