וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקו: "בלי שמאמינים, דברים כאלה לא יכולים לקרות"

27.8.2013 / 23:23

הישראלית חגגה ניצחון על פטרובה בארה"ב: "הישג חשוב, לא נלחצתי ברגעים החשובים". מאמנה: "היא לא הראתה שום פחד"

את הערב הזה לא תשכח יוליה גלושקו כל חייה: הישראלית המדורגת 124 בעולם ניצחה לראשונה בקריירה שלה בסיבוב הראשון של ארצות הברית, ועשתה זאת בסטייל. גלושקו לא נבהלה מהיריבה הקשה בדמות נדיה פטרובה (23 בעולם), הדהימה את הרוסייה הוותיקה וגברה עליה 3:6, 3:6 בדרכה אל השלב הבא. בסיבוב השני תפגוש גלושקו את סשיה ויקרי האמריקאית בת ה-18 (238 בעולם), שגברה הערב על מיריאנה לוצ'יץ'-בארוני הקרואטית (מקום 118 בעולם) 4:6, 4:6.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
הראתה הרבה בגרות ואופי. גלושקו/ברני ארדוב

"בלי שאת מאמינה, דברים כאלה לא יכולים לקרות", אמרה הערב גלושקו למהדורת "חדשות הספורט". "האמנתי, במיוחד אחרי המשחק מול סמנתה סטוסור בחודש שעבר במונטריאול, ואני שמחה שהצלחתי לא רק להאמין אלא גם לעשות את זה. התחלתי טוב מאוד, שמרתי על ההגשות שלי. לאט לאט התחלתי להכניס ביטחון להגשות. פטרובה לא בתקופה טובה וניצלתי את זה לטובתי".

גלושקו המשיכה ואמר: "זה הישג טוב וחשוב. לא נלחצתי ברגעים החשובים". כשנשאלה את מי היא מעדיפה לקבל בשלב הבא, אמר הישראלית: "אני עדיין קצת במשחק הראשון, ורק מחר אתחיל להתרכז בזה. אני אקח את זה משחק אחרי משחק". על החדשות הטובות שהגיעו במהרה לארץ הקודש אמר גלושקו: "זה מטורף, אני לא מפסיקה לקבל הודעות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נלחצה ברגעים החשובים. גלושקו, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לירן קלינג, מאמנה של יוליה גלושקו אמר הערב: "יוליה שיחקה יוצא מן הכלל. מההתחלה היא לא הראתה שום פחד ועלתה במטרה ברורה לנצח". קלינג הסביר את היכולת של גלושקו ואמר: "המשחק מול סטוסור נתן לה את הביטחון שהיא יכולה לנצח כל אחת, והיא לקחה את הביטחון הזה למגרש, הראתה המון בגרות ואופי כאילו שהיא כבר שנים משחקת ברמות האלה".

ראש צוות האימון של גלושקו, אסף אינגבר, אמר: "אני גאה בה. ההישג הזה הוא תוצאה של עבודה קשה לאורך זמן, ים של מוטיבציה והתמדה וגם כשהדברים לא הלכו כמו שציפו. תמיד האמנו וידענו לחבר אנשים טובים אלינו. מגיע המון קרדיט לצוות שכולל את קלינג, מנחם וטייג שהיו שם כשצריך וכמובן לאיגוד הטניס שתמך, ויותר מהכול ליוליה ולמשפחה שנתנו לי להוביל, האמינו ולא הטילו דופי. נמשיך להאמין, לדחוף ולעבוד קשה כי השמיים הם הגבול".

נדיה פטרובה טניסאית רוסיה. רויטרס
לא האמינה שזה קורה לה. פטרובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully