וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דימיטאר מקרייב סיכם את תנאיו

27.8.2013 / 17:44

החלוץ הבולגרי יצטרף ברגע שיימצא פתרון להבאת אשתו ההרה לישראל. חברת טויגה תאמץ את המועדון בכמיליון שקל

one

בני סכנין סיכמה עם דימיטאר מקרייב על הצטרפותו לקבוצה, אלא שנכון לעכשיו דבר אחד מפריד בין הצדדים - העובדה שאשתו של החלוץ הבולגרי נמצאת בחודש התשיעי להריונה וחברות הטיסה לא מסכימות להטיסה לארץ, כך שהחלוץ מחכה ללידה ואז יגיע לישראל כדי להצטרף באופן רשמי לסכנין. לוואלה! ספורט נודע שכל תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו סוכמו ולאחר הלידה וכשיימצא פתרון לסוגיית רעייתו, מקרייב יחתום רשמית בסכנין. מקרייב, 29, שיחק במ.ס אשדוד בשתי קדנציות בין 2008 ל-2011 וכן בעונה שעברה. אשתקד כבש תשעה שערי ליגה ב-22 הופעות.

לא רק הסיכום עם מקרייב משמח את ראשי סכנין. היום (שלישי) הושג סיכום עקרוני עם חברת "טויגה", חברה שעוסקת במתן שירותי פיתוח והשמה במגזר הפיננסי ומעסיקה קרוב ל-1,000 עובדים בישראל, על הסכם אימוץ. הסכומים בין סכנין לבין חברת טויגה עדיין לא סוכמו סופית, אך בשני הצדדים הבהירו שמדובר בסכום רציני שיעזור מאוד לקבוצה - ככל הנראה קרוב למיליון שקל.

שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. ברני ארדוב
קדנציה שלישית בישראל. מקרייב/ברני ארדוב

מנכ"ל החברה חיים טולדנו: "אנו מעסיקים בישראל מאות עובדים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ. יצרנו סביבת עבודה חמה ומאתגרת שבה עובדים זה לצד זה ובהרמוניה, יהודים, ערבים, עולים חדשים מברית המועצות לשעבר ומאתיופיה, כמו גם עולים מארצות שונות במערב. חיפשנו לתרום לקהילה ומצאנו בסכנין פרטנרית מצויינת שמשלבת, דרך הספורט, את כל העולמות וחלקי החברה המאפיינים אותנו בישראל. אני מתכוונים להעמיד לרשות סכנין תקציב שייקל עליה לפעול העונה ונייחל להצלחתה, הצלחה שתהווה מסר ותחזק את דו הקיום בישראל. אנו מתרחבים וגדלים כל העת, ותמיד מחפשים אנשים מתאימים למגוון התפקידים שבחברה ונשמח לקלוט עובדים מתאימים נוספים, מכל המגזרים".

חבר הנהלת סכנין חאלד דוכי אמר לוואלה ספורט: "מדובר בחברה רצינית שאנחנו שמחים שנשתף איתם פעולה. זו חברה גדולה ומכובדת ואני מאמין שביחד נוכל ליישם את כל המטרות המשותפות שלנו". ביום רביעי תתקיים מסיבת עיתונאים משותפת בהשתתפות ראשי "טויגה" וראשי סכנין.

עם או בלי קשר, מחר ייפגשו ראשי סכנין עם בקרת התקציבים במטרה להעביר את שלושת השחקנים שעוד לא עברו בבקרה: פיראס מוגרבי, רביד גזל וסאני. בסכנין כבר יציגו ערבויות גם לגובה החוזה עם מקרייב במטרה שכאשר הוא יחתום רשמית על החוזה הוא יועבר מיידית בבקרה ולא יצטרך לחכות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully