וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ף טול האלמוני יהיה הק"ב הפותח של הבילס?

27.8.2013 / 1:37

השחקן מוושינגטון סטייט, שכלל לא נבחר בדראפט, עשוי לקבוע היסטוריה מול הפטריוטס אם אי ג'יי מנואל אכן לא יהיה כשיר

בפאלו בילס תפתח את עונת ה-NFL שלה בשמיני בספטמבר, עם משחק ביתי מול ניו אינגלנד. מי יעמוד מאחורי הסנטר על מנת לקבל את הסנאפ הראשון? זו השאלה שמעסיקה בימים אלה את הקבוצה מצפון מדינת ניו יורק והתשובה שלה עשויה להיות אחת המפתיעות שנראו אי פעם בליגת הפוטבול.

מאמן הקבוצה דאג מארון אמר הלילה (בין שני לשלישי) כי ייתכן וג'ף טול, הרוקי האלמוני של הבילס, שכלל לא נבחר בדראפט האחרון, יהיה זה שיעלה כקוורטרבק הפותח למפגש פתיחת העונה מול החבורה של טום בריידי וביל בליצ'יק.

ג'ף טול בפאלו בילס. GettyImages
מתכונן לרגע הגדול שלו. טול/GettyImages

"נכון לרגע זה אנחנו בונים על טול כפותח ומנסים להחזיר את אי ג'יי מנואל לכשירות בהקדם האפשרי", אמר מארון, "אנחנו מקווים שהוא יהיה מוכן למשחק מול ניו אינגלנד, אבל נדע עוד רק בהמשך". מנואל, הקוורטרבק הראשון שנבחר בדראפט החולף, כאשר הבילס לקחו אותו במקום ה-16, סבל מפציעה ונאלץ לעבור טיפול בברכו השמאלית בשבוע שעבר. אופציה נוספת שהייתה לבילס היא קווין קוב, שהגיע רק בפגרה הנוכחית, אולם על פי דיווחים מאמש הוא סובל מזעזוע מוח רציני והקריירה שלו נמצאת בסכנה.

אם טול אכן יהיה הפותח של בפאלו, הוא יהפוך לקוורטרבק הראשון אי פעם מאז שהחל הדראפט ב-1967 שיפתח במשחק הראשון של העונה מבלי שנבחר בדראפט. "זה מגניב", אמר הקוורטרבק האלמוני, שזרק ל-10 מ-17 ו-63 יארד בהפסד לוושינגטון במשחק קדם העונה בשבת החולפת, "זה יהיה כבוד גדול עבורי".

אגב, דף הויקיפדיה של טול, בוגר מכללת וושינגטון סטייט, נפתח רק לאחר שנודע שהוא עשוי לעלות למשחק הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully