וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הציעה חצי מיליון יורו על אריק פריירה

האדומים הגישו לפנדורי הצעה רשמית עבור הקשר הברזילאי. רן בן שמעון מקווה גם להנחית את ליאור לוי במתחם חודורוב

one

הפועל תל אביב הגישה לפנדורי טרגו ג'יו הרומנית - הקבוצה שהדיחה אותה במוקדמות ליגת האירופית - הצעה בגובה של חצי מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי אריק פריירה. הרומנים דרשו לפני כמה ימים כ-800 אלף דולר, סכום גבוה מדי עבור המועדון, אבל בהפועל מקווים שאם פנדורי תודח על ידי ספורטינג בראגה ממוקדמות הליגה האירופית (0:1 לפורטוגלים במשחק הראשון ברומניה) ולא תצליח לעלות לשלב הבתים, המחיר של הברזילאי יירד.

יש לציין שהרומנים נמצאים בקשיים כלכליים, מה שעשוי ללסייע להפועל תל אביב להוריד את המחיר של הברזילאי שהרשים את הצוות המקצועי והניהולי של האדומים. אריק שכבש את שער השוויון נגד האדומים במשחק בישראל, כבר היה מועמד להפועל תל אביב לפני כשנתיים, אבל לבסוף לא הגיע.

הקשר בן ה-27 החל את הקריירה במטרופוליטנו הברזילאית וב-2007 הצטרף לגז מטאן הרומנית. הוא נבחר ל"זר העונה" בליגה הרומנית בעונת 2009-10 ושיחק במדיה עד 2011, אז חתם בקרפטי לבוב. אחרי שנה בקבוצה האוקראינית אריק חזר לגז מטאן ובקיץ האחרון הצטרף לפנדורי.

אריק פריירה שחקן גז מטאן ב-2012. GettyImages
הרשים את אנשי הפועל בצמד המשחקים נגדה. אריק/GettyImages

בנוסף לאריק, הפועל תל אביב מוכנה לשלם לעירוני קרית שמונה 300 אלף שקלים עבור רכישתו של ליאור לוי, כך הבהירו היום גורמים במועדון. האדומים ירדו סופית משחקן בני יהודה עוז ראלי, זאת בשל הסכומים שהזהובים דורשים, וכעת הם הפנו את תשומת ליבם ללוי. התיקו 0:0 נגד בני סכנין אמש (ראשון) בבלומפילד הדגיש בפני הצוות המקצועי את צורך בחיזוק.

בקרית שמונה כבר הבהירו למגן בן ה-25 איזי שרצקי ידרוש עבורו כמיליון שקלים, אולם גורמים במועדון מהצפון מעריכים שאם יפתח מו"מ רשמי, הבעלים יסתפק גם בכ-600 אף שקלים. לוי לא שותף אתמול במשחק נגד מכבי חיפה וכלל לא נכלל בסגל, דבר שמרמז ככל הניראה על ההבנה שהמגן עשוי לעזוב בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאור לוי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כלל לא נכלל בסגל של קרית שמונה בקרית אליעזר אתמול. ליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully