וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון וכיאל ייעדרו מהמשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה

26.8.2013 / 16:32

צרות לנבחרת ישראל: שחקני בוורן וסלטיק פצועים וייעדרו מהמשחקים במוקדמות המונדיאל. גם אבי ריקן הפצוע בספק

שחקן סגל הנבחרת הבוגרת של ישראל, רמי גרשון, נפצע בברכו וייעדר מספר שבועות מהמגרשים. גרשון נפצע ביום שבת במהלך משחק הליגה של קבוצתו בוורן מול ליארסה (1:0) ובדיקה שעבר גילתה פגיעה במיניסקוס. המשמעות: השחקן לא יהיה חלק משני המשחקים נגד אזרבייג'אן וברוסיה ב-7 וב-10 בספטמבר. ייתכן שטאלב טואטחה יתפוס את מקומו בסגל.

גרשון, 25, פתח בעמדת המגן השמאלי במשחקי הנבחרת מול פורטוגל וצפון אירלנד וכן במשחקי ההכנה מול הונדורס ואוקראינה. הוא פתח את העונה מצוין במדי בוורן והשלים 90 דקות מלאות בכל אחד מחמשת מחזורי הפתיחה בבלגיה. הפציעה של גרשון מדאיגה מאוד את המאמן הלאומי אלי גוטמן במיוחד בשל העובדה שגם אבי ריקן, שיכול לתפקד כמגן שמאלי, פצוע ולא ברור אם יהיה כשיר. רק לקראת סוף השבוע תתקבל הערכה מדויקת לגביו.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל (משמאל) מול אדמר שחקן נבחרת אוקראינה. AP
כאב ראש לגוטמן. גרשון/AP

בנוסף לגרשון, גם בירם כיאל ייעדר משני המשחקים במוקדמות הגביע העולמי. הקשר עבר הבוקר בדיקת MRI בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל, זכר לדקה ה-23 של המשחק שנערך שלשום מול אינברנס (2:2). מהבדיקה עולה שכיאל ייעדר כשלושה שבועות ועל כן לא יוכל לשחק בשני המשחקים.

ערן זהבי, ששוחרר מהנסיעה האחרונה לאוקראינה בגלל פציעה, יחזור לסגל לקראת המשחק הקרוב. כזכור, הנבחרת הפסידה 2:0 בקייב, לפני פחות משבועיים, במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת צמד המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully