וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ממתינה להחלטת חיפה לגבי אנדלובו

26.8.2013 / 9:15

במועדון רוצים את החלוץ, שעד ראשון יידע האם יישאר: "ישדרג אותנו". אם יוחתמו קשר וחלוץ, מרקוביץ' יעזוב תמורת פיצוי

one

הפועל באר שבע עוקבת אחר ההתפתחויות סביב החלוץ דינו אנדלובו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון היו רוצים לראות את חלוץ מכבי חיפה נוחת בוסרמיל, אבל פניה רשמית לירוקים תעשה רק אם ישוחרר. בבאר שבע אמרו אתמול: "מדובר בשחקן שיכול לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית".

חלוץ מכבי חיפה דינו אנדלובו (שמאל). אדריאן הרבשטיין
באר שבע לא אומרת נואש. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי ממקד כרגע את החיפושים בקשר עושה משחק, שיעזור לשחקני הקישור האחורי אבל בעיקר יפרה את שחקני ההתקפה. מספר מועמדים זרים נמצאים ברשימה של המאמן, אך חלקם לא מוכנים להגיע לישראל בשלב זה. בימים הקרובים, כך מעריכים במועדון, ינחת אחד מהם בישראל.

הבלם בויאן מרקוביץ' לא היה כשיר במאת האחוזים למשחק מול בית"ר, ולכן לא נכלל בסגל. אם לוי יחתים קשר וחלוץ, הוא יהיה השחקן שיעזוב, תמורת פיצוי כמובן. ללא קשר להחתמות עד סיום מועד ההעברות, ניקולאס פלצ'וק עשוי לבקש לעזוב. במועדון מצפים לעשרת אלפים אוהדים במחזור הקרוב מול הפועל תל אביב.

ביקורת מסוימת הופנתה כלפי העובדה שהמשחק, שיחל בשעה 18:00, נבחר להיות המוקדם מבין שניים שישודר בטלוויזיה. "המשחק שלנו הוא המשחק המסקרן של המחזור", טענו גורמים במועדון, "החליטו לשנות את שעות השידור בגלל שבית"ר לא מוכנה לשחק בשבת. גם לנו יש אוהדים מסורתיים, ולא ברור למה הם לא מקבלים עדיפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מספר מועמדים זרים ברשימה. לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully