וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו יוצאת לדרך עם עשרה ישראלים

26.8.2013 / 9:09

טומי ארשנסקי יהיה הראשון שיתחרה באליפות היוקרתית בריו. המאמן, אורן סמדג'ה: "אנסה להחזיר את המסורת של זכיות"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בוידאו: טומי ארשנסקי מדבר אחרי הזכיה במדליית ארד באליפות אירופה

אליפות העולם בג'ודו תצא לדרך היום (שני) בריו זה ז'ניירו שבברזיל, כש-10 ספורטאים ייצגו הפעם את ישראל. האליפות תימשך שישה ימים כשביום התחרויות הראשון יתחרו במשקלים הקלים לגברים ולנשים, והנציג היחידי ביום הזה יהיה טומי ארשנסקי, שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 60 ק"ג. ארשנסקי, שהשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון וניצח שם בקרב אחד, עשה התקדמות משמעותית השנה וזכה במדליית הארד באליפות אירופה שהתקיימה בהונגריה. ארשנסקי הוגרל בסיבוב הראשון נגד יריב מוכר, ירון מורן ההולנדי, עליו גבר הישראלי במשחקים האולימפיים בלונדון. אם ארשנסקי יצליח הוא יתמודד בסיבוב השני נגד המנצח בקרב בין ג'ודוקא מקפריסין לג'ודוקא מירדן.

הג'ודוקא טומי ארשנסקי, אורן סמדג'ה. קובי אליהו
הציפיות גבוהות. ארשנסקי וסמדג'ה/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל לגברים, אורן סמדג'ה, אמר ערב פתיחת האליפות: "אני רק יכול לקוות שהספורטאים יתפקדו כמצופה. המדליה האחרונה שהושגה באליפות הגברים הייתה לפני 18 שנה וזו הייתה מדליית הכסף שלי ביפן. כמאמן אנסה בקמפיין האולימפי להחזיר את המסורת לזכיות באליפות העולם".

אגב, המדליה האחרונה שהושגה על ידי המשלחת הישראלית באליפות העולם הייתה של אליס שלזינגר, שעשתה זאת ב-2009 ברוטרדאם. הפעם שלזינגר נעדרת מהתחרות בגלל הסכסוך המתמשך בינה לבין ראשי איגוד הג'ודו. הספורטאית הבולטת במשלחת היא יריבתה של שלזינגר, ירדן ג'רבי, שתגיע לאליפות כמדורגת 1 בעולם בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם. ג'רבי, שתתחרה ביום שישי, עלתה אוטומטית לסיבוב השני שם היא תמתין למנצחת בקרב בין קארן דה סילבה האוסטרלית לקרלה קוויג'אנו מאל סלבדור.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully