וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "לא נפלנו ממכבי חיפה, יצאנו פראיירים"

26.8.2013 / 8:17

רגשות מעורבים בקרב הצפוניים מה-3:1 בחיפה, שביעות רצון מאבוטבול למרות ההפסד. בדש: "בטוח שנראה טוב יותר בעתיד"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

אכזבה קשה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה לאחר ההפסד אתמול (שני) למכבי חיפה 3:1. לדעת אנשי קרית שמונה, בחלקים רבים מהמשחק הקבוצה לא נפלה מסגנית האלופה ויכלה לצאת עם נקודות. שחקני קרית שמונה נראו מאוכזבים מאוד בסיום ובשיחות פנימיות לאחר השריקה אמרו שיכלו לצאת לפחות עם נקודה מהמשחק אם לא היו מבצעים טעויות טיפשיות.

"חוץ מרבע השעה האחרונה לא נפלנו ממכבי חיפה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "יצאנו פראיירים, כי יכלנו להתחיל עם טעם טוב. אבל עכשיו צריך להמשיך הלאה וניצחון על הפועל ניר רמת השרון ייתן לנו דחיפה להמשך, כי באמת יש פה קבוצה טובה".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לזה לזה הוא פילל. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

למרות ההפסד, בצוות המקצועי היו מרוצים מאלמנטים רבים שראו במהלך המשחק ובייחוד מחוליית הקישור של הקבוצה, שבניצוחו של משה אבוטבול שנראה טוב מאוד אתמול שלטה לפרקים. מחר יזכו השחקנים ליום חופשי וביום שלישי יחזרו לאימונים לקראת המשחק מול רמת השרון כאשר מידאונגאס פאנקה ואחמד סבע שהיו סגל אך לא היו כשירים במאת האחוזים צפויים להיות כשירים לחלוטין כשאחד מהשנייים עשוי אף לקבל מקום בהרכב.

ברק בדש, שערך בכורה מחודשת בליגת העל, לא הסתיר את האכזבה בסיום. "אנחנו מאוכזבים מאוד", אמר, "אבל זה רק מחזור ראשון והעונה עוד ארוכה. אני בטוח שקרית שמונה תיראה יותר טוב בעתיד ואנחנו כבר חושבים על המשחק הבא".

בעניין אחר: ליאור לוי שעשוי לעזוב את הקבוצה ומאוכזב מאוד ממעמדו הגיע אתמול למשחק למרות שלא היה בסגל ובקבוצה אמרו שבשבועות הקרובים צפויות התפתחויות בכל הנוגע אליו. "אחרי פתיחת העונה הגרועה של הפועל תל אביב, בטוח שהיא תרצה להתחזק", אמר גורם בקרית שמונה, "לא נתפלא אם ליאור יבקש לעבור אליהם, אבל מי שירצה אותו יצטרך לשלם ולא מעט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה לפני משה אבוטבול שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מרוצים מהעבודה שלו. אבוטבול מול ראיוס אמש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully