וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "לא ככה רצינו לפתוח את העונה"

עוזר מאמן הפועל תל אביב הודה לאחר ה-0:0 מול סכנין: "לא היינו חדים". בלבול: "גאה בשחקנים, זה ייתן לנו הרבה להמשך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב ובני סכנין פתחו הערב (ראשון) את הופעותיהן בעונת 2013-2014 עם 0:0 מאכזב באצטדיון בלומפילד. היכולת החלשה של האדומים נראתה כמו המשך ישיר להופעות המאכזבות בליגה האירופית, ממנה הודחו, וגם הזעזוע הקטן שרן בן שמעון ניסה לייצר כשהדיח את ישראל זגורי מההרכב לא הושיעה. המאמן עצמו, אגב, כלל לא עמד מאחורי הקווים מאחר וריצה עונש הרחקה מהתקופה בה אימן את קרית שמונה. בטרם נפתח המשחק, ערכה הפועל תל אביב אקס הוקרה לכבודו של וואליד באדיר, שהודיע על פרישה בסיום העונה שעברה.

אסי דומב עוזר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
סיפתח מאכזב לעונה. דומב/קובי אליהו

עוזר המאמן אסי דומב, שמילא את מקומו של בן שמעון ושימש כמאמן בפועל על כר הדשא, הודה בסיום: "לא ככה רצינו לפתוח את העונה, אבל לפעמים אתה מקבל מה שאתה לא מצפה. צריך להסתכל על שבוע הבא. העבירו לי כמה מסרים מרן, אבל בעיקרון תפקדתי לבד. שיחקנו נגד קבוצה שיודעת להגן, הם הפריעו לנו להניע את הכדור ולהגיע למצבים, היינו סבלניים, אבל לא ידענו להיות חדים בפס האחרון. נצטרך לשפר את זה ולהסתכל קדימה.

לגבי גילי ורמוט, שחזר לשחק: "התרומה של גילי ענקית, אבל הוא צריך לחזור לכושר, ואני בטוח שהוא עוד יתרום רבות".

שי אבוטבול, שנכנס כמחליף בדקה ה-75 אמר בסיום המשחק: "זה עדיין לא זה, קבוצה טובה נמדדת דווקא ברגעים קשים. עבדנו קשה בשבועיים האחרונים כדי שלא ניראה כמו שנראינו נגד פנדורי. היו דברים טובים במשחק, שיחקנו נגד קבוצה שהסתגרה כל המשחק ולא הצלחנו לפתח את זה. אנחנו בתהליך של התקדמות, התוצאות יגיעו".

אבוטבול נשאל האם הוא מתוסכל מכך שאינו פותח, והשיב: "זה רק המשחק הראשון בליגה, צריך סבלנות וזמן שיעשו את העבודה. זה יגיע. אני אמשיך להתאמן קשה". על המשחק במחזור הבא נגד באר שבע אמר אבוטבול: "אין ספק שהיכולת הזאת לא תספיק מול באר שבע, נתכונן כל השבוע ונתקן את הטעויות מהיום. אני מאמין שניראה יותר טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
מרוצה מהנקודה. בלבול/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין מרקו בלבול אמר: "אני מרוצה מהשחקנים, אני חושב שהם נתנו מעל 100% במשחק. אני גאה עוד יותר ששיחקנו עם שמונה שחקני בתי, שהם התלכיד והלב של הקבוצה הזאת. יכולנו להבקיע גם בדקות האחרונות ולנצח, אבל אני לא חזיר וגם נקודה תן לנו הרבה להמשך. היה ברור שהם ישלטו וילחצו אותנו, אבל עמדנו בהגנה מצוין. יש לנו מה לשפר לא רק בהתקפה, אבל לאט לאט נכניס את השחקנים לכושר ונחבר אותם.

לגבי מחמוד קנדיל, שהצטיין בין הקורות: "קנדיל שוער מצוין, אבל מגיע כל הכבוד לכל השחקנים. היו חסרים לנו המון שחקנים, אבל לבוא לבלומפילד ולעמוד בצורה כזאת, מגיע שאפו לשחקנים".

לגבי שחקני הרכש הספרדים: "כדי להביא זרים לכדורגל הישראלי אין לנו הרבה כלים. אני חשבתי שלהביא שחקנים מספרד זה טוב מאוד, גם בוידאו שראיתי הם נראו טוב מאוד. הם רווח גדול עבורנו והם ייתנו לנו עוד הרבה. כשהם ייכנסו לכושר הם יהיו עוד יותר טובים".

בריאן חרסיסיץ' שחקן הפועל תל אביב מול כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
"הוא ייתן לנו עוד הרבה". הידלאגו, מאחור/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully