וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "תרגלנו הרכב אחד ועלינו עם הרכב אחר"

25.8.2013 / 9:30

בקבוצה מעכלים את הפאשלה ברישום: "לא מטאטאים". אכזבה ממגרסה: "אחד החלשים פה" ומהאדזיץ': "הדיבורים עלו לו לראש"

one

ברמת השרון נרשמה אכזבה גדולה אמש (שבת) מההפסד להפועל חיפה 2:0 במשחק פתיחת העונה, כשמרבית הטענות מופנות להנהלת המועדון בשל העובדה ששחקנים מרכזיים כמו מיכאל זנדברג, דלה ימפולסקי ואורי שטרית לא היו בסגל בשל כשלים טכניים. במועדון אמרו אמש: "הייתה פאשלה ולא מטאטאים את זה. הסקנו מסקנות וזה לא יקרה שוב. מי שצריך קיבל ביקורת, אבל לא נתלה אנשים, יש כאן צוות שנותן את הנשמה עבור המועדון וצריך להיות מאחוריו גם ברגעים כאלה".

תום מנשרוב, שחקן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
"אנחנו קבוצה עם אופי ונתאושש מההפסד הזה". תום מנשרוב/מגד גוזני

ברמת השרון שררה אכזבה מהזרים ובעיקר מאסרט מגרסה. שחקנים בקבוצה אמרו: "דיברו על כך שחודשיים רדפו אחריו, אבל הוא אחד השחקנים החלשים בקבוצה וגם ההתנהגות שלו לא משהו. לא מפתיע שהוא השאיר אותנו בעשרה שחקנים עוד לפני המחצית, הוא לא אחראי וחייב לקחת את עצמו בידיים. הוא שחקן זר וצריך לשמש דוגמא". גם על אמיר האדזיץ' הייתה ביקורת וגורמים במועדון אמרו: "כנראה שעלו לו לראש כל הדיבורים שמכבי תל אביב וקבוצות נוספות מתעניינות בו עוד לפני שראינו ממנו משחק רשמי אחד טוב".

תום מנשרוב אמר בסיום: "עד ההרחקה היינו עדיפים אבל אחריה יחד עם השחקנים שחסרו לנו שילמנו את המחיר. אנחנו קבוצה עם אופי ונתאושש מההפסד הזה". אפרים טאקה הוסיף: "קיבלנו גולים לא רציניים וגם ההרחקות היו טיפשיות. תרגלנו הרכב אחד ועלינו עם הרכב אחר, פשוט צריך לשכוח את המשחק הזה ולהתרכז במשחק הבא. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully