וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "יש לנו צוות שדוגל במשחק התקפי"

25.8.2013 / 6:52

בלם הפועל רעננה מרוצה מהניצחון על מכבי פתח תקוה: "מאמין שנהיה טובים העונה". אמבולה צפוי להיכנס לסגל בשבוע הבא

one

לא מעט חששות היו הקיץ בהפועל רעננה לקראת תחילת העונה ועל רקע העובדה שהעולה החדשה סומנה גם כיורדת בטוחה, אבל לפחות על פי המחזור הראשון נראה שמנחם קורצקי בנה קבוצה התקפית טובה שיכולה לבסס את עצמה בחלק העליון של הטבלה.

אתמול (שבת) ניצחה הקבוצה מהשרון 0:1 את מכבי פתח תקוה אחרי שממאדו צ'אם הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-14. מי שזכו יחד איתו למחמאות הם הקשר אסי בלדוט וחלוץ הרכש הברזילאי אאודי סילבה דה סוזה, שבישל את השער והגיע למספר הזדמנויות טובות. לקראת המשחק הבא נגד הפועל חיפה מאמינים ברעננה כי יקבלו את השחרור הבינלאומי של מגן הרכש עמנואל אמבולה שעשוי להיכנס להרכב.

יניב לביא שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
"מוקדם עוד לדעת איזו קבוצה תהיה לנו". יניב לביא/ניב אהרונסון

לאחר המשחק אמר הבלם יניב לביא: "השגנו שלוש נקודות חשובות, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר מבחינה קבוצתית. אנחנו שמחים על הניצחון, היו דקות שהלכנו אחורה ובדקות אחרות ניסינו ללחוץ יותר. היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות. זה מוקדם עוד לדעת איזו קבוצה תהיה לנו, אבל אני מאמין שנהיה טובים. בשלב הזה אנחנו רוצים לאגור כמה שיותר נקודות וכבר חושבים על המשחק הבא נגד הפועל חיפה".

על האופי ההתקפי של רעננה, הוסיף לביא: "יש לנו צוות שדוגל במשחק התקפי, וכולם משתתפים במשחק ההגנה ובמשחק ההתקפה. יש לנו קבוצה מאוזנת ושחקנים מוכשרים בחלק הקדמי". על העובדה שהעולה החדשה נאלצת לנדוד העונה לאצטדיון החדש בנתניה הוסיף הבלם: "ברור שהיינו מעדיפים לשחק ברעננה, אבל יש אילוצים. נתניה זה מקום ראוי ואנחנו צריכים לחשוב איך להפוך את המגרש כדי שיהיה לנו נוח בו הכי הרבה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
שבעה ניצחונות רצופים בלאומית ועוד אחד בליגת העל. קורצקי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully