וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל עכו: גם בשבוע הבא יהיה סגל מצומצם

25.8.2013 / 6:58

הקבוצה רחוקה כמיליון שקל מלהעביר את שאר הסגל בבקרה. השחקנים עלו לחימום והתבשרו: אתם לא יכולים להיכלל בסגל

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מיכאל ברגמן

המציאות הקשה של הפועל עכו טפחה בפניה אתמול (שבת). לא די במאבקים הפנימיים שחלו הקיץ בין העירייה להנהלה הישנה של הקבוצה, הרי שבשלב הזה עכו מתקשה להעביר את שחקני הסגל בבקרת התקציבים. למשחק נגד מכבי תל אביב, בו הפסידו 2:0, התייצבו העכואים בסגל דל שכלל 11 שחקני הרכב, שוער מחליף ושני שחקנים מחליפים בלבד.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא דבר שרואים כל יום. נעים/אדריאן הרבשטיין

כעת מתברר כי אם לא יקרה משהו יוצא דופן, עכו תתייצב גם למשחק הקרוב נגד בני סכנין עם סגל דל. העירייה מצידה העמידה למעלה מחמישה מיליון שקל ונכון לעכשיו אין בכוונתה להוסיף כספים נוספים מכיוון שכבר עכשיו מדובר בסכומים גבוהים בהרבה ממה שהיה מקובל בשנים האחרונות. לעכו חסר מיליון שקלים כדי להעביר את שחקני הסגל בבקרה.

מי שהופתעו מהחדשות הללו הם בעיקר שחקני הסגל הרחב שעלו לחימום באצטדיון טוטו ורק דקות לפני פתיחת המשחק התבשרו כי הם לא יכולים להיכלל בסגל. בקבוצה דאגו לשמור את הנושא בצורה חשאית ביותר כדי למנוע ירידה במורל בקרב השחקנים והאוהדים שציפו למשחק הראשון העונה, אבל התבשרו על המציאות הקשה סמוך לפתיחה. "פשוט לא ייאמן שאף אחד מאיתנו לא ידע מזה", אמר אחד השחקנים. "אם זה ימשיך ככה, יהיה קשה מאוד לתפקד באופן הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מירקו אורמוש שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מקווים לראותו בעכו בקרוב. אורמוש/אדריאן הרבשטיין

בפן המקצועי גם יובל נעים מבין שהמשימה הראשונה היא לנסות לגייס כסף לשחקנים הקיימים בסגל ועל כן ינסו השבוע להשתחרר מהחוזה עם עלי חטיב. המאמן לוחץ לצרף את קשרה של בני סכנין מירקו אורמוש ומקווה מאוד לראות אותו בקבוצה. יחד איתו מבקש נעים לצרף חלוץ.

מי שמנסה להתרכז בצד המקצועי הוא אמייה טגה, שאמר בסיום המשחק: "להוציא את תחילת המשחק שפתחנו עם ספיגת שני שערים מיותרים, אנחנו לוקחים מכאן את שאר המשחק כששיחקנו וניסינו. פתחנו טוב את המחצית השנייה. נצטרך לקחת מפה את המחצית השנייה הטובה והלחימה של השחקנים, ומפה נתקדם קדימה. צריך לקחת נקודות".

על הפיגור המוקדם הוסיף הקשר: "בשלב מוקדם כשאתה בפיגור 2:0 מול מכבי תל אביב, הדבר הראשון שעובר לך בראש כשחקן זה לא להתפרק. אני שמח שאמנם לא השווינו, אבל לא התפרקנו. זה מסוג המשחקים שאמרנו לעצמנו שלא סופגים כי זו מכבי תל אביב שתבוא ללחוץ. עבדנו על זה, ולא כל מה שאתה עובד, הולך לך במשחק. לא התרגשנו, אנחנו לא ילדים. לא שמרנו כמו שצריך. למרות זאת, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה ואני מקווה שנבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם".

שחקן הפועל עכו, אמייה טגה, מול שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה. ברני ארדוב
שמח שלא התפרקו. טגה מול מיכה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully