וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יושבים להם על הראש

24.8.2013 / 11:32

כריס ארצ'ר וטמפה ביי ניצחו את היאנקיז 2:7 ונצמדו לבוסטון, שהפסידה לדודג'רס 2:0. לוס אנג'לס פתחה פער עצום מאריזונה

כריס ארצ'ר אוהב להגיש נגד ניו יורק יאנקיז. המגיש הצעיר והמוכשר של טמפה ביי הסתייע הלילה (בין שישי לשבת) בארבעה הומרים של חבריו לקבוצה וניצח בפעם השלישית העונה את ניו יורק יאנקיז, הפעם 2:7. הרייז טיפסו לראש טבלת ה-AL מזרח, כשהם צמודים לבוסטון.

כריס ארצ'ר שחקן טמפה ביי רייז. AP
ממשיך להקפיץ את טמפה ביי. ארצ'ר/AP

הרד סוקס, מצידם, היו צריכים להתמודד בלוס אנג'לס עם הדודג'רס, משימה לא פשוטה בימים אלה. שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של ריקי נולאסקו עזרו ללוס אנג'לס מול הספק דומה של ג'ון לאקי, בדרך לניצחון 0:2.

* טקסס ניצחה את שיקגו וייט סוקס 5:12 ומגדילה את היתרון ב-AL מערב. איאן קינסלר חבט להומר בתוך הפארק, הריינג'רס 3.5 משחקים מאוקלנד.

* זה קרה משום שבולטימור גברה על אוקלנד 7:9 בסיוע גרנד סלאם של בריאן רוברטס. למשחק הזה יש השלכות כבדות על הוויילד קארד, שכן האוריולס עברו להוביל במירוץ מול האייז.

* יוסטון מחצה את טורונטו האומללה 4:12. הומר וארבע הכנסות רצים לרובי גרוסמן.

* גארט ריצ'רדס הגיש שבעה אינינגים ושליש עם ארבעה סטרייקאאוטים, לוס אנג'לס איינג'לס התגברה על שישה ועשרה של פליקס הרננדז כדי לנצח בסיאטל 0:2.

* מינסוטה תקעה מקל בגלגלי התקוות של קליבלנד כשניצחה 1:5. שישה ושישה לסמואל דדאנו בניצחון.

אדריאן גונזאלס שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. AP
אדריאן גונזאלס והדודג'רס נהנים מול האקסית שלו מבוסטון/AP

* דייסקה מטסוזקה חזר להגיש, במדי ניו יורק מטס, וקיבל ברכת שבת שלום ממיגל קבררה האלוהי, שירה מולו להומר 41 העונה. גם אוסטין ג'קסון וטוריי האנטר השתתפו בחגיגה של דטרויט, שניצחה 1:6 והגדילה את יתרונה על קליבלנד לשישה משחקים.

* פיטסבורג שומרת בציפורניים על ראשות ה-NL מערב. קלינט בארמס אחראי לניצחון 1:3 בסן פרנסיסקו, לאחר הומר בן שלוש ריצות על מדיסון במגארנר באינינג השביעי.

* סנט לואיס עברה בבית את אטלנטה 1:3. אדם ויינרייט היה עצום עם תשעה אינינגים מלאים ותשעה סטרייקאאוטים, בדרך לניצחון מספר 15 העונה.

* מילווקי הציקה לסינסינטי עם ניצחון 4:6 שמרחיק את הרדס מהמובילות. קריס דיוויס (לא ההוא מבולטימור...) רשם שני הומרים במשחק.

* קולורדו גברה במיאמי על המארלינס 2:3.

* פילדלפיה ניצחה את אריזונה 3:4, והדיאמונדבקס מרוחקים כבר 10.5 משחקים מהדודג'רס.

* וושינגטון וקנזס סיטי סיפקו משחק פרוע שהסתיים ב-10:11 לנשיונאלס. הרויאלס הובילו 0:6, וושינגטון חזרה באינינג רביעי בן שבע ריצות ושרדה אינינג תשיעי שבו המארחת שמה על הלוח שלוש ריצות.

* סן דייגו גברה על שיקגו קאבס 6:8.

דייסקה מטסוזקה שחקן ניו יורק מטס. AP
קיבל ברכת שבת שלום מקבררה. מטסוזקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully