וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו נכנסה להגרלה הראשית באליפות ארה"ב

24.8.2013 / 7:19

הישראלית ניצחה 3:6, 2:6 את רודיונובה (119) ונכנסה בפעם השלישית לטורניר גרנד סלאם. היריבה: פטרובה (20 בטורניר)

יוליה גלושקו בדרך הנכונה: הטניסאית הישראלית, שמדורגת 128 בעולם, רשמה הישג מצוין הלילה (בין שישי לשבת) כשהעפילה בפעם השנייה בקריירה לאליפות ארצות הברית הפתוחה. גלושקו צלחה שלושה משחקי מוקדמות כשבאחרון היא נתנה הצגה נהדרת נגד אנסטסיה רודיונובה (119 בעולם) כשניצחה אותה 3:6, 2:6 אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם במשחק.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
הישג משמעותי. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו אמנם נשברה פעמיים במהלך המערכה הראשונה, אבל החזירה עם שלוש שבירות שהעניקו לה יתרון וכך היא הבטיחה את הניצחון תוך 35 דקות. במערכה השנייה היו לגלושקו שלוש שבירות כשהיא הצליחה גם להעלות את אחוזי ההגשות ולהקטין את הטעויות הבלתי מחויבות למינימום (אחת בלבד) ובתוך 39 דקות היא הכניעה את האוסטרלית עם 2:6.

גלושקו תצטרף כעת בפלאשינג מדו לדודי סלע שהעפיל לטורניר ולאחר ששחר פאר ואמיר ויינטרוב הודחו בסיבובי המוקדמות. עבור גלושקו תהיה זו ההופעה השלישית בטורניר גרנד סלאם אחרי שבפעמיים הקודמות ההופעות הסתיימו עם הדחה בסיבוב הראשון. ב-2012 היא הגיעה לפלאשינג מדו ואילו השנה היא נעצרה כבר בפתיחת הרולאן גארוס. היריבה שלה בסיבוב הראשון היא נדיה פטרובה המדורגת 20 בטורניר. אם תעבור אותה, צפויה לה יריבה נוחה יותר בסיבוב השני - מריאנה לוצ'יץ' בארוני הקרואטית (116 בעולם) או סצ'יה ויקרי האמריקאית (227 בעולם).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נחלצה מפיגור בהתחלה. גלושקו, הלילה/מערכת וואלה, צילום מסך

לאחר ההישג המצוין, אמרה גלושקו: "שיחקתי מעולה מערכה וחצי. עליתי מרוכזת מאוד ומ-1:3 לה במערכה הראשונה לא נתתי לה כלום. היא שחקנית מעולה והיה לי קשה מאוד נגדה בסיבוב העלייה ברולאן גארוס. אני מאוד מרוצה מהיום, אבל מבחינתי התחרות רק מתחילה עכשיו. אני אעשה את הכול על מנת לתת לפחות את אותה רמה ונחישות גם בהגרלה הראשית שלשמה עשיתי דרך כזו ארוכה וטובה".

לירן קלינג מאמנה אמר: "מ-3:2 במערכה הראשונה יוליה שיחקה פשוט מדהים, וכמעט שלא החטיאה כדור במערכה וחצי הבאות. רדיונובה פשוט הייתה מתוסכלת ולא היה לה מושג מה לעשות. כשהיא התקיפה, יוליה החזירה לה הכול וכשהיא ניסתה פשוט לשים כדורים, יוליה לקחה יוזמה ותקפה אותה. חוץ מתחילת המשחק כאשר יוליה הייתה מעט לחוצה עד 1:3, היא שיחקה משחק מושלם ללא טעויות לא מחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully