וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בדיחת קרשאו

23.8.2013 / 9:33

קלייטון קרשאו רשם עוד משחק "מגוחך" ב-0:6 של הדודג'רס במיאמי. מינסוטה הפתיעה בדטרויט, סינסינטי ניצחה את אריזונה

קלייטון קרשאו יזכה העונה בסיי יאנג. הבחירה הרשמית מתבצעת בספטמבר, אבל אחרי משחק עצום נוסף של המגיש הנפלא של לוס אנג'לס דודג'רס, אין ספק שהבוחרים כבר יודעים איזה פתק יכניסו. קרשאו הגיש שמונה אינינגים אימתניים עם שישה סטרייקאאוטים, החליק את מיאמי 0:6 וסייע לקבוצתו לפתוח פער של 9.5 משחקים ב-NL מערב.

למה? כי אריזונה הרימה ידיים. הדיאמונדבקס הפסידו למאט לייטוס וסינסינטי 2:1. לייטוס הגיש שמונה ושישה והאפיל על שבעה ושבעה של טרבור קייהיל.

קלייטון קרשאו שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. AP
איזה מגיש עצום. קרשאו/AP

* עם אינינג חמישי בן שבע ריצות, פיטסבורג ניצחה בסן פרנסיסקו 5:10 ושמרה על יתרונה הזעום בפסגת בית המרכז. שלוש חבטות ושלוש הכנסת רצים לחוזה טבאתה במשחק הזה.

* סנט לואיס לא נותנת לפייראטס לברוח. ג'ו קלי, שנמצא בכושר טוב, הגיש שוב שישה אינינגים סולידיים, הקרדינלס ניצחו את אטלנטה 2:6.

* שיקגו קאבס סגרה פיגור 4:1 באינינג התשיעי, אבל לאחר 13 אינינגים נכנעה לוושינגטון 5:4.

* קולורדו שוב שמטה יתרון באינינג התשיעי בפילדלפיה, וממש כמו לילה לפני כן, הפיליז שמו שתי ריצות ברגע האחרון כדי לנצח 4:5.

ב-AL, דאבל של כריס הרמן ממינסוטה באינינג השמיני הכריע את דטרויט 6:7. הטייגרס צריכים להיות מודאגים מעוד משחק בינוני של ג'סטין ורלאנדר, שלמרות שבעה אינינגים ספג שש ריצות בעשר חבטות חובה.

* היאנקיז המשיכו לשמור את עצמם בתמונה עם 3:5 על טורונטו. זה היה הניצחון העשירי ברציפות של הפסים על הבלו ג'ייז, קבוצה שפתחה את העונה עם רכש גדול ותסיים אותה, כמו תמיד, בספטמבר.

* קונור גילספי חבט להומר באינינג ה-12 והעניק לשיקגו וייט סוקס ניצחון 3: בקנזס סיטי, שנראית כאילו היא מתחילה לוותר על הפלייאוף.

ריאן דומיט שחקן מינסוטה טווינס. AP
ריאן דומיט ממינסוטה חבט להומר והיה חלק בניצחון 6:7 על דטרויט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully