וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון הרננדז מואשם ברצח אודין לויד

22.8.2013 / 20:12

חבר המושבעים החליט כי כתב אישום יוגש נגד שחקן הפוטבול שרצח על פי החשד את לויד באקדח. עלול לקבל מאסר עולם

האם ארון הרננדז בדרכו לבלות את שארית ימיו בין הסורגים? חבר המושבעים בבית משפט במסצ'וסטס קבע כי יש להגיש כתב אישום נגד שחקן הפוטבול, שעל פי החשד רצח את אודין לויד.

ארון הרננדז שחקן פוטבול בבית משפט. AP
הסיכויים לא נוטים לטובתו. הרננדז/AP

על פי החלטת המושבעים בפול ריבר, מסצ'וסטס, הצטברו די ראיות כדי להעמיד את הרננדז לדין. החשד הוא כי הרננדז ירה בלויד בפארק סמוך לביתו בנורת' אטלבורו בשל סכסוך. השחקן עצמו טוען כי הוא לא אשם ולפי פרקליטיו, הקשר נסיבתי בלבד והוא חף מפשע. כלי הירי עדיין לא נמצא.

ארון הרננדז: כך התגלגלה פרשת הרצח

לויד בן ה-27 הכיר את הרננדז כשנה כשיצא עם אחותה של ארוסת שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. על פי התובע המחוזי ביל מקאולי, השניים יצאו ב-14 ביוני והרננדז לא היה מרוצה מכך שלויד דיבר עם אנשים שהטייט אנד היה מסוכסך איתם. ב-16 ביוני הרננדז סימס לשני אנשים לא מזוהים למהר להגיע מקונטיקט למסצ'וסטס. ב-21:05 הוא סימס ללויד להיפגש עמו.

על פי מצלמות האבטחה, הרננדז והשניים האחרים נכנסו לביתו של השחקן, שיצא לאחר מכן כשבידו רובה. הוא אמר לאחד מהאנשים בבית כי הוא כועס ולא יכול עוד לבטוח באיש. ב-1:12 הם עזבו במכונית מסוג "ניסן אלטימה" והגיעו ב-2:32 לביתו של לויד בבוסטון. מקאולי טוען כי אחותו של לויד ראתה אותו נכנס למכונית.

הרננדז האשים את לויד בקולניות בכך שהוא לא סומך עליו, ובשלב זה שלח לויד את ההודעה לאחותו. לאחר שלויד נורה בפארק ליד נורת' אטלבורו דיווחו עובדים על הירי. ב-3:29 הראו מצלמות האבטחה את רכבו של הרננדז חוזר לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully