וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סטיבן כהן צפוי לפתוח, קנז'ביץ' על הספסל

22.8.2013 / 16:31

הקבוצה של נעים נערכת למשחק הפתיחה בשבת נגד מכבי תל אביב. רועי עטר חתם על החוזה, למעלה מ-1,400 מנויים נמכרו

הפועל עכו תגיע דרוכה בשבת למשחק פתיחת העונה נגד מכבי תל אביב (17:50) אחרי קיץ רווי בקשיים ובעיות. למרות זאת, בימים האחרונים התחושה בקרב השחקנים והצוות המקצועי כי ברגע האחרון עם צירופם של סטיבן כהן וז'וליאנו ספדאסיו התגבש סגל טוב שיוכל להשתחל לחלק העליון בטבלה.

בינתיים נעים טרם תרגל את ההרכב שיפתח נגד הצהובים, אבל לא אמורות להיות הפתעות כאשר המגנים שיעלו הם שניר משען ועדן בטיט שיועדף על פני אלירן דנין שלא עשה את ההכנה הקיץ עם הקבוצה. הבלמים שיפתחו הם משה מישאלוב ואדי גוטליב, בעוד סרג'ה קנז'ביץ' ימתין להזדמנות מהספסל.

סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בעכו מרוצים מההשתלבות המהירה שלו. סטיבן כהן/ברני ארדוב

בקישור יעלה נעים עם ברניסלב יובאנוביץ' ואמייה טגה בחלק האחורי, בעוד שמקדימה יפתחו גיא דיין, יובל שבתאי וסטיבן כהן. לאנדראו, שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע, יעלה כחלוץ חוד. ספדאסיו עוד צריך להוריד חלודה ועל כן בשלב הזה נותנים לו את הזמן להתאקלם. מי שחתם היום על החוזה בקבוצה הוא רועי עטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד השמות המעניינים שעכו צירפה הקיץ. רועי עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעכו מרוצים מאוד ממכירת המנויים הקיץ ובעיקר מההתעוררות בשבוע האחרון שהביאה לשבירת שיא המועדון כאשר נכון לעכשיו נמכרו לא פחות מ-1,400 מנויים. גם מחר (בין 10:00 ל-14:00) וביום המשחק (מ-15:00 ועד חצי שעה לפני תחילת המשחק) ימשיכו למכור מנויים בקופות האצטדיון. בלי קשר, נתרמו 500 דגלונים לטובת חוג האוהדים הנפולאונים שאמורים להוסיף הרבה צבע באצטדיון שיהיה מלא. ראש עיריית עכו שמעון לנקרי יגיע לחדר ההלבשה לפני תחילת המשחק כדי לברך את השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully