וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מגשימים את הפנטזיות

יובל קליין

24.8.2013 / 11:58

יש רק דבר אחד שיותר חשוב מפתיחת עונת ה-NFL: עונת הפנטזי. יובל קליין מביא שש המלצות שיכולות לעזור לכם לקחת אליפות. בתנאי, כמובן, שאתם במשחק

ככל שאנחנו יותר מתקרבים לעונת הפוטבול, כך אנחנו מתקרבים גם לעוד עונה של פנטזי פוטבול. חלקנו רחוקים מספר ימים לפני הדראפט שיכול להכריע את גורל מעמדנו מול חברינו, אם כדי לתקן את העוול של השנים האחרונות, או על מנת לשמור על תואר מלך החבורה. מלבד השמות הקבועים שאמורים להיבחר בראשית הדראפט, תמיד יש את אותם שחקנים שנבחרים בסוף או לא נבחרים בכלל ומכריעים משחקים. בדומה למשחק האמיתי, גם בפנטזי פוטבול שחקן אחד לא יכול להביא לך נצחונות לבדו לאורך תקופה ארוכה, אלא אם כן אותו שחקן הוא אדריאן פיטרסון (ואם יש לכם את הבחירה הראשונה בדראפט, תעשו לעצמם טובה ותבחרו בפיטרסון).

לכן, חשוב להשקיע בבחירת השחקנים גם לקראת סוף הדראפט, וכשירות לציבור אנחנו מגישים לכם שני סליפרים בכל עמדה - הרץ האחורי, טייט-אנד ורסיבר, ככה שאם לא בחרתם בפיטרסון, ג'ימי גרהאם או דז בריאנט, יש לכם הזדמנות לתקן חורים בסיבובים האחרונים של הדראפט עם השחקנים הבאים.

אדריאן פיטרסון מינסוטה ווייקינגס. Bob Levey, GettyImages
כמוהו יש רק אחד. אדריאן פיטרסון/GettyImages, Bob Levey

רצים אחוריים

שיין ורין (ניו אינגלנד פטריוטס) – מהתבוננות במשחק הפריסיזן האחרון של הפטריוטס, אפשר היה לראות כיצד ביל בליצ'יק מתכוון להשתמש בשיין ורין העונה. הרץ האחורי לא רק רץ ל-29 יארדים בארבע נשיאות, אלא גם תפס ארבע מסירות מתוך השש שכוונו אליו ל-46 יארד. נדמה שדווקא ורין יהיה זה שייהנה מהחיסרון של ארון הרננדז בשל הוורסטיליות שלו עם יכולות הריצה והתפיסה. התפקוד של ורין מזכיר לנו את זה של דארן ספרולס מניו אורלינס, שלפני שנתיים רשם 603 יארדים על הקרקע ו-701 באוויר. הרץ האחורי של הפטריוטס יכול להיות מושלם לעמדת הפלקס ולא אמור להיבחר גבוה בדראפט, ככה שאם תתזמנו את הבחירות שלכם נכון, יש מצב שמצאתם את הווילד-קארד שלכם לעונה הקרובה.

לאמאר מילר (מיאמי דולפינס) – זה עדיין לא רשמי, אבל לאמאר מילר אמור להיות הרץ האחורי הפותח של הדולפינס בעונה הקרובה. הרץ מאוניברסיטת מיאמי לא קיבל הרבה הזדמנויות בשנה שעברה כשזכה לשאת בכדור רק כ-50 פעמים, אבל זכור לנו המשחק הלפני האחרון מול בפאלו, אז רשם 73 יארדים, כולל ריצה אחת ל-28 יארד. למרות כמות הנשיאות הקטנה, מילר הרשים שרשם 4.9 יארדים לנשיאה. עם מהירות מעולה והעובדה שבמיאמי יתנו לו לרוץ אחרי שסיימו את העונה הקודמת במקום ה-14 בכמות הריצות, יש למילר פוטנציאל להראות את הנפיצות שלו.

עוד שווים מבט: אנדרה בראון (ניו יורק ג'ייאנטס), דאריל ריצ'רדסון (סנט לואיס ראמס), מונטי בול (דנבר ברונקוס), ואדי לייסי (גרין ביי פאקרס).

שיין ורין ניו אינגלנד פטריוטס. Elsa, GettyImages
ייהנה מחסרונו של ארון הרננדז. שיין ורין/GettyImages, Elsa

טייט אנד

ג'רד קוק (סנט לואיס ראמס) – לסנט לואיס היתה בעיה בהתקפה בשנה שעברה, כשבעשרה משחקים היא לא הצליחה לרשום 20 נקודות או יותר. מאמן הקבוצה ג'ף פישר הרים את הטלפון לקוק, שהיה הטייט-אנד שלו בטנסי, והביא אותו לקבוצה. השבוע, כתב הפוטבול הבכיר של ספורטס אילוסטרייטד פיטר קינג תיאר את הטייט-אנד כשחקן הכי טוב שראה במסעותיו בין מחנות האימונות השונים של קבוצות הליגה. קוק, בן 26, תפס בסופ"ש האחרון מסירה ל-37 יארד מסאם בראדפורד, ונראה שהוא הולך להיות המטרה האהובה של הק"ב. "לג'רד יש רדיוס תפיסה גדול. ביחד עם הדיוק של סאם (בראדפורד), סאם יכול לשים את הכדור ברדיוס הזה ולעבוד בצורה מצוינת", אמר השבוע פישר. ככה שאם גרונקובסקי, גרהאם או וויטן כבר תפוסים, אולי כדאי לקחת הימור על הטייט אנד של סנט לואיס.

מרסליוס בנט (שיקגו ברס) – בפעם הראשונה מזה תקופה ארוכה, תעלה שיקגו ברס עם מאמן שמסתכל דבר ראשון על ההתקפה. מארק טרשטמן הולך לשים הרבה בסל של קאטלר וזה אמור להחזיר לו בטאצ'דאונים. מי שיכול להנות מכל הסיטואציה הזאת הוא מרסליוס בנט, שהגיע כדי להחליף את קלן דיוויס שהפיל יותר מדי כדורים. הטייט-אנד ישב שלוש שנים על הספסל מאחורי ג'ייסון וויטן בדאלאס וחיכה להזדמנות שהגיעה בשנה שעברה במדי הג'איינטס, עם 55 תפיסות ל-626 יארד וחמישה ט"ד. לברס יש פוטנציאל להיות חיות התקפה עם היד של קאטלר, התפיסות של ברנדון מרשל, הריצות של מאט פורטה והנוכחות הגבוהה של בנט.

עוד שווים מבט: ג'ורדן קמרון (קליבלנד בראונס), דווין אלן (אינדיאנפוליס קולטס), פרד דיוויס (וושינגטון רדסקינס) וטרוויס קלסי (קנזס סיטי צ'יפס).

ג'רד קוק שחקן סנט לואיס ראמס. Tom Gannam, AP
בינתיים הוא נראה כמו הצלחה גדולה. ג'רד קוק/AP, Tom Gannam

תופסים

טי.ויי. הילטון (אינדיאנפוליס קולטס) – שימו לב לנתון הבא: בעונת הרוקי של הרסיבר, הילטון רשם 11 מהלכים של 25 יארדים או יותר. בנוסף, הוא הוביל את כל התופסים הרוקים בשנה שעברה עם שבעה ט"ד ו-17.2 יארדים לתפיסה. בדומה לרוב שחקני השנה השנייה, הילטון מרגיש יותר בנוח: "המשחק נראה יותר איטי בשבילי וזה אומר שאני יכול לשחק אותו יותר מהר". למרות שהקבוצה הביאה את דריוס הייווארד-ביי כרסיבר נוסף, אנדרו לאק עדיין מודע היטב ליכולות של הילטון: "הוא שחקן פנומנלי, תמיד עושה משהו מיוחד שהוא נמצא על המגרש". כבר בסופ"ש האחרון ראינו את החיבור בין השניים במסירת ה-18 יארדים של לאק להילטון, כשהאחרון מסיים את המהלך באנד-זון.

לאנס מור (ניו אורלינס סיינטס) – בוא נתעלם לרגע מהמספרים המעולים של מור בשנה שעברה (1,041 יארדים), ונתרכז בעובדה ששון פייטון חוזר להיות על הקווים של הסיינטס. המאמן שאוהב להביס את היריבות שלו דרך ההתקפה גרם לסיינטס לשחק פוטבול היסטורי ששבר שיאים וזכה בתארים. עכשיו נחזור למור, שקיבל את תפקיד הרסיבר הפותח אחרי שהקבוצה שיחררה את דברי הנדרסון, ולמרות שהסיכויים לשחזר את עונת השיא נגדו, סגנון ההתקפה של הסיינטס יעזור לו. תשמרו אותו לסיבובים האחרונים של הדראפט, הוא יוכל לעזור לכם לסגור פינה בעמדת הרסיברים.

עוד שווים מבט: רובן רנדל (ניו יורק ג'איינטס), אהרון דובסון (ניו אינגלנד פטריוטס), עמנואל סאנדרס (פיטסבורג סטילרס), ואלשון ג'פרי (שיקגו ברס).

לאנס מור שחקן ניו אורלינס סיינטס. Dave Martin, AP
השנה זה יהיה אפילו יותר טוב? לא בטוח, אבל הוא עדיין הימור טוב. לאנס מור/AP, Dave Martin
  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully