וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ויצמן חתם לעונה בסימורג האזרית

20.8.2013 / 13:16

הבלם-קשר בן ה-28 הצטרף רשמית אחרי שסיכם את תנאיו בשבוע שעבר. יהיה הישראלי הראשון אי פעם באזרבייג'אן

עידן ויצמן חתם היום (שלישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצת סימורג מאזרבייג'אן. הקשר שהחליט לעזוב בסיום העונה את בני סכנין והיה מבוקש על ידי הפועל פתח תקוה ונצרת עילית, העדיף להמתין לאופציות בחו"ל ושקל הצעות מקפריסין, עד שהגיעה פנייה מסימורג. ויצמן סיכם את תנאיו בשבוע שעבר והיום כאמור חתם.

סימורג היא קבוצה חדשה יחסית בכדורגל האזרי. היא הוקמה רק ב-2005 ובעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה סיימה במקום השלישי. גם בעונת 2008/9 היא השיגה את המקום השלישי, והשיגה את הכרטיס לליגה האירופית. בהופעה האירופית היחידה בתולדותיה, בסיבוב המוקדמות הראשון, היא פגשה את לא אחרת מאשר בני יהודה, שניצחה 0:1 בחוץ ו-0:3 בבית ועלתה על חשבונה.

בעונה החולפת תפסה סימורג את המקום הרביעי, בו היא נמצאת גם כעת בעונה החדשה, אחרי שני מחזורים בלבד. מאמן הקבוצה הוא גיורגי צי'חרדזה, ששיחק פעם בהפועל בית שאן ולקבוצה זרים מרומניה, קרואטיה, פולין וברזיל, כולל דרגאן צ'ראן ששיחק במכבי נתניה בעונה שעברה ופטריק אוסיאקו וננאד קיסו ששיחקו בהפועל באר שבע.

עידן ויצמן בן ה-28, גדל במחלקת הנוער של נווה יוסף חיפה, ומשם המשיך להפועל עכו, הפועל נצרת עילית, הכח עמידר רמת גן, מ.ס. אשדוד והפועל חיפה. ב-2010/11 הצטרף לבני סכנין, בשורותיה שיחק עד הפרידה הקיץ. בעונה האחרונה רשם 29 הופעות וכבש שער אחד, כשסייע לסכנין להישאר בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully