וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חשש ששחקנים לא יעברו בבקרה, מו"מ עם גזל

19.8.2013 / 14:07

בעקבות הקשיים לעמוד בדרישות התקציביות, בלבול עשוי לפתוח את העונה בסגל חסר. מור שושן כשיר להפועל תל אביב

בבני סכנין מתכוננים לאפשרות שיצטרכו לבחור אילו שחקנים לא להעביר בבקרת התקציבים לקראת המשחק במחזור הראשון של העונה מול הפועל תל אביב. כידוע, תקציב הקבוצה עדיין לא אושר וחסר לה כסף כדי לעמוד בדרישות הבקרה.

בעקבות המחסור הכספי, בסכנין צפויים להעביר רק חלק מהשחקנים ולוותר על שלושה או ארבעה שחקנים משמעותיים שלא יוכלו ליטול חלק במשחק הבכורה. ההערכה אצל גורמים בסכנין היא שלפחות אחד מהשחקנים הספרדיים לא יועבר בבקרה אם אכן סכנין תיאלץ לעשות כן, כמו גם שחקן הרכב אחד נוסף לפחות.

בפגישה שערכו היום ראשי בני בבקרת התקציבים, הציגו בבקרה את הדרישות הסופיות. בסכנין ינסו לגייס תוך יומיים את הערבויות הדרושות בניסיון לעבור בבקרה.

עם זאת, למרות הבעיות בבקרה, בסכנין ממשיכים לחשוב על חיזוק. מחר תיערך פגישה מכרעת בין ראשי המועדון לרביד גזל, בסיומה הוא עשוי לחתום בקבוצה.

סאני שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הספרדים יישארו בחוץ? סאני/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, בהנהלה ישאירו למרקו בלבול את ההחלטה על מי לוותר במקרה הצורך. "זה לא אופטימלי, אבל אם לא תהיה ברירה זה מה שנעשה", אמר גורם בהנהלת סכנין. "כפי שזה נראה עכשיו, לא כל הסגל יעמוד לרשותו של מרקו במשחק הראשון".

נקודה מעודדת היא חזרתו של מור שושן לאימונים כשבקבוצה מאמינים שהבלם יוכל להיכלל בסגל במפגש מול האקסית שלו מהעונה שעברה. למרות הבעיות התקציביות בסכנין מחכים לתשובה של דימיטאר מקרייב שהבטיח להשיב להצעה עד יום חמישי השבוע. אם מקרייב לא יגיע, בסכנין צפויים לחזור לאופציית ויאצ'סלב שבצנקו האוקראיני שנבחן במדי הקבוצה במהלך מחנה האימונים בפולין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully