וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אופ"א תאשר את קרית אליעזר לשלב הבתים

19.8.2013 / 13:21

אנשי אופ"א ערכו ביקור באצטדיון וצפויים לאשרו לליגה האירופית. חיפה דרשה מבית"ר 50 אלף יורו עבור סלליך

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק מול אסטרה הרומנית ביום חמישי במסגרת מוקדמות הפלייאוף של הליגה האירופית. היום בבוקר (שני) ערכו אנשי אופ"א ביקור בקרית אליעזר ומהביקור והבדיקה מסתמן כי הקבוצה תוכל לארח את משחקיה בשלב הבתים (במידה ותעפיל אליו) באצטדיונה הביתי.

רק ביום שישי קיבל קשר הקבוצה, סינטאיהו סלליך, רמז עבה מאריק בנאדו שכדאי לו להישאר בקבוצה ולהיאבק על מקומו בסגל, אולם בניגוד גמור לכך השחקן התבקש להתאמן בנפרד לקראת סיום האימון האחרון. סלליך החל את האימון עם כל הקבוצה, אולם אז התבקש להתאמן בנפרד עם מאמן הכושר, אורי הראל. השחקן ירד מהדשא לאחר המשחקון וייתכן כי גם בהמשך לא יהיה שותף לאימון. יש לציין שהשחקן השתתף בכל האימון, להוציא החלק הזה, שהוא החלק הטקטי וזאת משום שהוא ביקש לעזוב, ובהתאם לכך לא נכלל בתכניות המקצועיות. בנוסף, נראה כי השחקן לא יכלל בסגל מול אסטרה.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה ביציע. אדריאן הרבשטיין
לא נכלל בחלק הטקטי. סלליך/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, חיפה הודיעה לבית"ר ירושלים כי היא דורשת 50 אלף יורו תמורת השאלת השחקן לעונה הבאה. יעקב שחר הוא זה שמנהל את המשא ומתן עבורו. השחקן, כזכור,התבקש להמתין בסבלנות ולא להתערב במשא ומתן עד שתתקבל החלטה בעניינו. הבלם אנדריי פיליאבסקי סיכם את תנאיו לשתי העונות הקרובות ועדיין נראה כי אם יגיע חלוץ זר, דינו אנדלובו יפנה את מקומו. אם הקבוצה תמעד מול הרומנים, ייתכן מאוד שהבלם והחלוץ יישארו. במקרה שפיליאבסקי יישאר, סארי פלאח עשוי לבקש לעזוב.

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול אסטרה ביום חמישי, מפגש ראשון מתוך שניים אותו היא תארח. רשימת השחקנים לאופ"א כבר הוגשה ולא נערכו שינויים מיוחדים. הקבוצה תמריא ברביעי הבא בשעות הצהריים למשחק הגומלין ותשוב בלילה שבין חמישי לשישי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully