וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבוקסיס לא נתן הסברים, קיבלתי את זה כמו מקצוען"

19.8.2013 / 11:54

אחרי עוד אפיזודה לא מוצלחת בקבוצה גדולה, אלירן דנין פותח עונה בעכו. אין לו בעיה להודות שהוא פספוס ("דברים לא התחברו"), להסביר מה קרה בהפועל תל אביב, אבל הוא גם מכין אתכם להפתעה העונה

אלירן דנין יודע בדיוק מה לא עבד לו בהפועל תל אביב. "ניצן שירזי הביא אותי להפועל וכשהוא היה בקבוצה, הוא רצה לתת לי לשחק. אחריו הגיע מאמן אחר (יוסי אבוקסיס, א.ק) שהחליט שאני פחות טוב והביא עוד מגן שמאלי. קיבלתי את זה כמו שחקן מקצוען והתקדמתי עם זה. זה קשה מאוד להתמודד עם זה. זה מעצבן וזה מרגיז, והאמת שהוא לא דיבר איתי אישית ולא נתן לי הסברים למה אני לא משחק. ברגע שהוא הביא מגן שמאלי נוסף, הבנתי את המקום שלי. ברור שרציתי לשחק יותר, אבל זה מחשל".

היום דנין בן ה-29 בהפועל עכו. הפועל תל אביב היתה אולי ההזדמנות האחרונה שלו לככב בקבוצה גדולה, אחרי האפיזודות בבית"ר ירושלים ומכבי חיפה. דנין יודע שהעונה הוא חייב להרים את הקריירה מחדש ולהרים את עצמו מחדש, כדי לזכות בעוד הזדמנות. אבל הוא גם מתחיל להיות ריאלי. "לחזור לקבוצה גדולה? אני עושה את הכול כדי להצליח במקום שאני נמצא בו, ואני גם יודע שאני לא בן 22-23. בכל מקרה, הכול יכול לקרות".

אלירן דנין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אני גם יודע שאני לא בן 22-23". אלירן דנין/ברני ארדוב

עברת אצל שלוש הגדולות, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, ובכל זאת כשמסתכלים על הקריירה שלך יש תחושה של פספוס.

"גם כשהייתי במכבי חיפה ולא שיחקתי כי אז מסיללה היה בהרכב, העריכו אותי מאוד ורצו להחתים אותי אחרי שהייתי בשנת השאלה. התפספסתי, אבל זה משהו שרק אני אשם בו ולא מישהו אחר. אולי הדברים לא התחברו כמו שצריך. לפעמים לא כל מה שאתה מתכנן יוצא כמו שאתה רוצה. בכל מקום שהייתי תמיד השקעתי, אני לא שחקן בעייתי. זה פשוט התפספס איפשהו".

מההתרשמות שלך עד עכשיו, איזו קבוצה נבנתה הקיץ בהפועל עכו?

"לפני שנתיים התנאים מסביב היו שונים לחלוטין וזה השתנה מאוד לטובה מבחינת המתקנים והמגרשים. אז היינו מתאמנים בבורות והיום כל המגרשים נמצאים במצב מצוין, ומבחינת סגל השחקנים כולם רואים שאנחנו עוד צריכים להתחזק. חמישה או שישה שחקני מפתח שהיו בהרכב הראשון עזבו, אבל אני מאמין שמי שמקבל את ההחלטות יעשה את מה שצריך כדי להעמיד סגל ראוי".

בסך הכול לא הרבה שחקנים הצטרפו, ושבוע לפני תחילת הליגה נראה שעכו היא אחת המועמדות לירידה.

"כשהגעתי לעכו לפני שנתיים אמרו לי את אותו הדבר ובסוף זו הייתה אחת העונות היותר טובות של עכו. פספסנו את הפלייאוף העליון במעט. אנחנו צריכים להתחזק ועדיין אני חושב שיש לנו קבוצה טובה בעכו. קח למשל את רמת השרון שהיא דוגמה מצוינת מהשנה שעברה כקבוצה שאף אחד לא ספר ובסוף היא הגיעה לפלייאוף העליון או באר שבע, הפועל חיפה ומכבי נתניה שהיו בטוחים שיגיעו לפלייאוף העליון ובסוף הם נאבקו על החיים שלהן".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
דנין: "רציתי מאוד להגיע לעכו בין השאר בגלל יובל נעים"/אדריאן הרבשטיין

שיחקת בהפועל עכו אצל אלי כהן, עכשיו אתה מתאמן אצל יובל נעים. נסה להמחיש את ההבדלים בין שני המאמנים האלה.

"כל מאמן מגיע עם האג'נדה שלו. הם שניהם מאמנים מצוינים. רציתי מאוד להגיע לעכו בין השאר בגלל יובל נעים. יש לי חברים טובים שהתאמנו אצלו ולכולם יש רק דברים טובים להגיד עליו. שחקנים בעכו בשנה שעברה לא האמינו שהם יישארו בליגה עד שיובל הגיע וצריך לתת לו קרדיט על כך".

הטענה הרווחת של כל מאמן שמגיע לעכו היא ששחקנים פשוט לא רוצים להגיע לשם ומי שכבר מגיע, עושה את זה כבחירה אחרונה. אתה מבין מאיזה מקום זה בא?

"אני יכול להגיד שבאופן אישי כשניהלתי משא ומתן עם עכו היו לי עוד הצעות משתי קבוצות, ובסופו של דבר בחרתי בעכו. אין לי תשובה למה שחקנים לא רוצים להגיע, ואני לא חושב שזה עניין של תדמית".

מה בכל זאת היו השיקולים שלך לחזור לקבוצה?

"בעיקר כי זה מקום שהיה לי בו טוב. יש לי הרבה חברים טובים בעכו, המאמן רצה אותי וזה מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully