וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ליאור לוי יעמוד לוועדת משמעת פנימית

19.8.2013 / 11:00

הקבוצה השעתה את המגן מאימוניה עד להתייצבותו. אם ישוחרר, הוא עשוי לעבור להפועל ת"א. בראון חזר לאימונים

מגינה של עירוני קרית שמונה, ליאור לוי, יעמוד לוועדת משמעת פנימית בקבוצה. זאת לאחר הדרישה שלו לעזוב והשיחה שערך עם הבעלים איזי שרצקי. בקבוצה לא אהבו את ההתקוממות של לוי כנגד העובדה שעודד אלקיים הועדף על פניו בשני משחקי ההכנה האחרונים ובמהלך השבוע הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית שבה ייקבע עתידו בקבוצה. לוי הושעה מאימוני הקבוצה עד להתייצבותו מול הוועדה. אם ועדת המשמעת תחליט לשחררו מהקבוצה, הוא עשוי לעבור להפועל תל אביב, שכן מאמנה רן בן שמעון, שאימן בעבר את לוי, מעריך מאוד את המגן ועשוי לצרפו.

לוי עצמו מנמיך פרופיל בימים האחרונים ושחקנים בקבוצה אשר מקורבים לשחקן אמרו: "זה יצא מכל פופורציה. ליאור היה מאוכזב וזה טבעי הוא רצה להבין מה מעמדו. הפרסומים ניפחו את זה וזה עשה לו נזק גדול". אתמול לוי לא הגיע לאימון לאחר שבמועדון הודיעו לו שלא יגיע עד אשר ייקבע תאריך לוועדת המשמעת שלו.

שחקן עירוני קרית שמונה, ליאור לוי, מול שחקן ספרטה פראג, לאונרד קווקה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? ליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, מי שכן ערך אתמול אימון, היה וובה בראון שנעדר בתקופה האחרונה מפעילות בגלל דלקת בברך. בראון חזר לאימונים, דבר שמעודד מאוד את ראשי הקבוצה לאור העובדה שהקשר האחורי הליטאי מינדאוגאס פאנקה פצוע ובספק למשחק מול מכבי חיפה. פאנקה ערך אתמול אימון עם מאמן הכושר ערן שדו ובקבוצה מקווים שהוא יחזור לאימונים מלאים ויוכל לקחת חלק במשחק מול חיפה ביום ראשון. אחמד סבע ויואל צ'כנוביץ' עדיין לא חזרו לאימונים וגם הם בספק למשחק הראשון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully