וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: החזיר חוב

19.8.2013 / 8:16

אלכס רודריגז חבט להומר בפנוויי ועזר ליאנקיז לנצח בבוסטון 6:9. הומר 40 לקבררה בניצחון דטרויט, הדודג'רס הפסידו

אלכס רודריגז שמע את כל הקולות, חטף כדור מריאן דמפסטר שגרם למהומה המונית, ואז הניף את המחבט. בפיגור 6:3 באינינג השישי א-רוד ירה להומר השני שלו העונה, ונתן את האות למהפך שבו שמו ניו יורק יאנקיז ארבע ריצות כדי לעלות ל-6:7, בדרך לניצחון 6:9 בבוסטון. הפסים כעת מרוחקים 7.5 משחקים מהרד סוקס.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Michael Dwyer, AP
עכשיו תשתקו. א-רוד בפנוויי, הלילה/AP, Michael Dwyer

מיגל קבררה צועד בענק לעונת MVP שנייה ברציפות, ודבר כנראה לא ייקח את התואר הזה ממנו. החובט האדיר של דטרויט ירה אתמול (ראשון) להומר מספר 40 העונה ועזר למקס שרצר להשיג את ניצחונו ה-18, 3:6 על קנזס סיטי. שרצר רשם שמונה אינינגים והוריד את ה-ERA שלו ל-2.82, מה שיעזור לו בהחלט במירוץ לסיי יאנג.

* טמפה ביי קצרה ניצחון חשוב 1:2 על טורונטו וכעת היא רוקדת צמוד עם הרד סוקס ב-AL מזרח. חוזה לובטון עם ההומר המנצח באינינג העשירי.

* בולטימור נושפת בעורפן של המובילות לאחר 2:7 על קולורדו. כריס דיוויס חבט להומר 45 העונה ולא נתן לקבררה מדטרויט להתענג על ציון הדרך שלו.

* סיאטל ניצחה בטקסס 3:4. דאבל של קייל סיגר באינינג התשיעי על ג'ו ניית'ן עשה את ההבדל.

* אוקלנד צימקה את הפער מהריינג'רס למשחק אחד לאחר 3:7 על קליבלנד. כריס יאנג ואלברטו קאייאספו חבטו להומרים באייז.

* שיקגו וייט סוקס עברה את מינסוטה 2:5. אלכסי רמירז רשם הומר ושלוש הכנסות רצים במשחק הזה.

* האיינג'לס האיומים ספגו עוד מכה, הפעם עם הפסד 7:5 ליוסטון. לוס אנג'לס לא תהיה בפלייאוף השנה, כשגם הומר מספר 19 של ג'וש המילטון לא נותן לה להרגיש טוב.

מיגל קבררה שחקן דטרויט טייגרס. Duane Burleson, AP
כבר על 40, אבל דיוויס לא מוותר. קבררה/AP, Duane Burleson

* לכל דבר יש סוף, אפילו לרצף הניצחונות של הדודג'רס. סדרת שגיאות באינינג העשירי העניקה לפילדלפיה ניצחון 2:3, שקטע רצף של עשרה ניצחונות לקבוצה מלוס אנג'לס.

* האם משבר פוסט האולסטאר מתחיל שוב בפיטסבורג? הפייראטס הפסידו לאריזונה 4:2 לאחר 16 אינינגים וראו כיצד הפער מהמקום הראשון מתחיל להצטמצם. דאבל של אדם איטון באינינג ה-16 הכריע את ההתמודדות.

* אדם ויינרייט וסנט לואיס ניצלו עד תום את מעידת הפייראטס וצימקו את הפער למשחק אחד ב-1:6 על שיקגו קאבס. ויינרייט נפנף 11 חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים של עבודה.

* סינסינטי בהחלט לא אמרה את המילה האחרונה בבית הזה, ו-1:9 במילווקי גילח את ההפרש שלה מראשות הבית ל-2.5 משחקים. שמונה ושמונה להומר ביילי.

* אטלנטה ממשיכה לשייט בקלילות לפלייאוף לאחר 1:2 על וושינגטון. שישה וחמישה של חוליו טהראן הספיקו מול שבעה ותשעה של ג'יו גונזאלס.

* מיאמי עברה את סן פרנסיסקו 5:6 עם דאבל של ג'ף מאתיס באינינג השמיני.

* וויל ונאבל חבט להומר באינינג התשיעי, סן דייגו גברה בבית על ניו יורק מטס 3:4.

אדם ויינרייט שחקן סנט לואיס קרדינלס. Andrew A. Nelles, AP
נצמד לפיטסבורג. ויינרייט בהצגה בשיקגו/AP, Andrew A. Nelles

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully