וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דור מלול סיכם לעונה אחת

18.8.2013 / 19:26

הקשר יחתום ביום שני על החוזה. הקבוצה תמנה מנכ”ל בימים הקרובים. מכבי חיפה תדרוש 200 אלף שקל תמורת סלליך

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים עשתה היום (ראשון) צעד חשוב בדרך להתחזקותה כאשר דור מלול סיכם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מלול צפוי לחתום על החוזה ביום שני.

מלול, 24, החל את דרכו בהפועל ראשון לציון ועבר בצעירותו לשחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לבוגרים עלה המגן-קשר ב-2007 וב-2010 הוא אף קיבל זימון לנבחרת ישראל, אבל לא זכה לדקות משחק. בסוף עונת 2010/11 הושאל מלול לבירסחוט הבלגית ובתום התקופה שם חתם על חוזה חדש, אבל הקיץ הוא החליט לעזוב.

דור מלול שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חיזוק משמעותי. דור מלול/קובי אליהו

ובינתיים בבית"ר ירושלים מרגישים את הלחץ מכל כיוון לקראת פתיחת העונה. לאחר שאלי טביב טס בשבת למיאמי ובשל לוח הזמנים של חיים רביבו שלא מאפשר לו כמעט לשהות בבית וגן, במועדון לחוצים למנות מיידית מנכ"ל במקומו של איציק קורנפיין כבר בימים הקרובים.

כרגע המועמדים הם שני אנשי עסקים המקורבים לטביב וכמו כן ניר סביליה, שהיה מועמד כבר לאורך כל הקיץ אך הדברים לא יצאו אל הפועל. בכל מקרה, בבית"ר יודעים שמינוי מנכ"ל הוא הפעולה הראשונה שצריך לעשות השבוע עוד לפני החתמת שחקנים וההכרעה על זהות האיש שיעמוד בראש המערכת תתקבל ב-48 שעות הקרובות.

בית"ר ירושלים תפגוש למשחק הכנה נוסף את הפועל ראשון לציון מחר (17:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
ההחלטה תתקבל תוך 48 שעות. אלי טביב/מגד גוזני

בנוגע לרכש, בבית"ר מקווים כי עד מחר יחתום דור מלול בקבוצה ויהיה בסגל הקבוצה לקראת משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע במוצאי שבת. בבית"ר מעריכים כי מכבי חיפה תדרוש כ-200 אלף שקל דמי השאלה עבור סינטאיהו סלליך והבעלים אלי טביב יצטרך לקבל החלטה בעניין.

שעת המשחק נגד באר שבע נקבעה לשעה 20:00, במוצ"ש מספר דקות בלבד לאחר צאת השבת. בשל הסיכום של בית"ר עם חברת צ'רלטון לפיו בית"ר לא תשחק במוצאי שבת במועדון עשויים לדרוש לשנות את שעת המשחק או מועדו. "פנינו לצר'לטון להזיז את המשחק ל-20:30 והם נענו בחיוב", נמסר מבית"ר. "כעת אנו מחכים לתשובת ההתאחדות".

בבית"ר יצרו היום קשר עם פאבלו קונטרראס, שהבטיח עד מחר תשובה אם הוא מגיע לבית"ר או מוותר על ההצעה של חיים רביבו. בעקבות העזיבה הצפויה של מתן בראשי לחו"ל, טל כחילה הצעיר צפוי לפתוח במשחק נגד הפועל באר שבע. בבית"ר שמו לב בסוף השבוע שכחילה כרגע ללא חוזה במועדון ויצטרכו להחתים אותו עד לסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully