וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א דחתה תביעת לוקרן נגד מכבי פתח תקוה ועומר גולן

18.8.2013 / 17:30

הטענה שנדחתה: השחקן עזב את המועדון הבלגי לפני תום החוזה. המועדון: "לקחנו סיכון מחושב". חולקו מענקי העלייה

בית הדין של פיפ"א דחה היום תביעה שהגיש המועדון הבלגי לוקרן נגד חלוץ מכבי פתח תקוה עומר גולן והמועדון ב-2010, בטענה להפרת חוזה, כשעזב את המועדון הבלגי לפני סיום ההתקשרות בין הצדדים. את גולן ייצג בדיון עו"ד אפרים ברק, שטען כי לאור ההתנהגות של המועדון כלפיו הייתה לו זכות לעזוב את המועדון וכי המועדון הבלגי הפר בעצמו את ההסכם עם השחקן. עו"ד ברק: "אני מאוד שמח שאחרי כמעט שלוש שנים פיפ"א קבעה שלמעשה הטענות של עומר ומכבי פתח תקוה היו נכונות לאורך כל הדרך. בנסיבות שנוצרו בלוקרן, הוא אכן היה זכאי לעזוב את המועדון מבלי שזה ייחשב להפרת חוזה. אני מאוד מרוצה מהתוצאה". במכבי פתח תקוה אמרו היום: "לקחנו סיכון מחושב לגבי עומר גולן, כי אם פיפ"א הייתה פוסקת אחרת היינו מחויבים לשלם פיצוי. הסתמכנו על טענות ההגנה של ברק".

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
אפשר לחייך. עומר גולן/ניב אהרונסון

בעיכוב גדול שנמשך מאז סיום העונה שעברה, אז עלתה הקבוצה לליגת העל, שחקני מכבי פתח תקוה זומנו הבוקר לשיחות אישיות וקיבלו את מענקי העלייה שלהם. פתח תקוה שיחררה את המענקים, בשווי של עשרות אלפי שקלים לשחקן, לאחר שבימים האחרונים הועברו אליה כספים ממקורות שונים. "חיכינו הרבה זמן לכסף הזה, ואנחנו שמחים שההנהלה פתרה את הבעיה", אמרו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, החלוץ רועי דיין נמצא במגעים מתקדמים עם אולימפיאקוס וולו מליגת המשנה ביוון וצפוי להמריא מחר להתרשמות בקבוצה לאחר שכבר סיכם את תנאיו הכספיים, אך יחתום בקבוצה במידה והחתימה לא תצא לפועל. "אם הוא לא יחתום ביוון, הוא יהיה שחקן שלנו", העריכו הבוקר במועדון.

דיין, שמחזיק בדרכון צרפתי, עשוי להצטרף לקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בליגה היוונית השניה, וחזרה למעשה לשחק לאחר 14 חודשי הרחקה לאחר שהושעתה בחשד למכירת משחקים. בשנת 2011 התקבלה החלטה כי המועדון יירד לליגה השניה, ובעונה הבאה ינסה לבנות קבוצה שתחזור לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully