וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "שחקן עם בעיות משמעת לא היה מחזיק מעמד"

17.8.2013 / 20:34

אבוחצירא התייחס בראיון לאתר האוהדים לעברו והוסיף: "אסטרה יריבה איכותית. אין סיבה שלא נעפיל לשלב הבתים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

חלוץ מכבי חיפה, שמעון אבוחצירא, היה אחד משחקני הרכש הבודדים שהגיעו הקיץ למכבי חיפה. בצל הציפיות הגדולות ממנו, העניק החלוץ ראיון לאתר האוהדים של מכבי חיפה, MHFC, שחגג שלשום יום הולדת חמש שנים יחד עם השחקנים.

"אני חושב שנראה העונה קבוצה שנותנת את כל כולה בכל משחק, לא משנה אם זה משחק רשמי או אפילו באימון. קבוצה שתיתן הכל על הדשא, תתאבד על כל כדור, תעשה הכל על מנת לנצח כל משחק ולהביא גאווה לאוהדים העצומים שיש למועדון הזה", אמר החלוץ בהתייחס לשאלה כיצד חיפה תראה העונה. בהמשך נשאל החלוץ לגבי האפשרות שיגיע חלוץ לקבוצה. "אני חושב שהתקשורת, כמו שאני תמיד טוען, עושה מזה הרבה יותר ממה שזה ומנפחת. יש מספיק אנשים בצוות המקצועי ובראשם אריק בנאדו שבסופו של דבר מקבל את ההחלטות. אני בטוח שהוא יעשה את ההחלטה הכי טובה לקבוצה. אני אישית לא מתייחס לכל הדברים שנכתבים או נאמרים, ממש לא".

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
"תכונות של מנהיג לא לוקחים". שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

אבוחצירה התייחס גם לשלב הבא, בו תפגוש חיפה את אסטרה הרומנית. "אנחנו צריכים להתכונן הכי טוב שיש למשחק הזה. אין ספק שמדובר ביריבה הרבה יותר איכותית ממה שפגשנו עד עכשיו", אמר. "אם נתכונן טוב ונגיע טוב לצמד משחקים, אין שום סיבה שלא נגיע לשלב הבתים". על השאלה האם הוא מסוגל להנהיג את הקבוצה ענה: "מנהיג? אני תמיד טוען בחיים שתכונות של מנהיג לא לוקחים, לא קונים ולא לומדים. זה עניין של אם יש לך את זה או אין לך את זה. אם יש אנשים או שחקנים שאומרים עליי שאני מנהיג, אז אני מאוד שמח לשמוע ולוקח את זה כמחמאה גדולה".

אבוחצירא נשאל גם על העובדה שהצטייר כאילו מדובר בשחקן עם בעיות משמעת, ועל התקרית שלו בעבר עם ניר דוידוביץ'. "לגבי מה שהיה עם ניר דוידוביץ' לפני כמה שנים, אני לא חושב שאפשר לכנות את זה כתקרית. זה אירוע שיכול לקרות בכל משחק. לשחקן יש אמוציות ועצבים, כל אחד רוצה לנצח את היריבה שלו. בכל אימון קורים דברים כאלה. לגבי בעיות משמעת, אני לא חושב שאי פעם היו לי בעיות משמעת שצריך להתעכב עליהן. אני אחד שלא אוהב להפסיד ותמיד שואף ורוצה לנצח, אז אני חושב שאלו בעיות טובות ולא בעיות משמעת. שחקן שהוא בעייתי מבחינת משמעת, לא יכול להחזיק במועדון 3 או 4 שנים כמו שאני עשיתי עד היום בכל מועדון ששיחקתי בו. לי אין בעיות משמעת, לא הגיוני ששחקן בעייתי יחזיק כמוני כל כך הרבה עונות בכל מועדון ששיחקתי בו".

"הקבוצה הצליחה לפגוע בול עם זר ברמה גבוהה מאוד", התייחס החלוץ לקשר הספרדי רובן ראיוס. "הוא מוסיף לנו המון, גם חברתית ובטח שמקצועית. כמו שהקהל רואה את זה, גם אנחנו השחקנים רואים את זה. רובן הוא שחקן עם כישורים איכותיים מאוד, אנחנו השחקנים מאוד נהנים ממנו באימונים ובמשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully