וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דור מלול צפוי לסגור עד יום שני

17.8.2013 / 15:55

הקשר סיכם את מרבית תנאיו וצפוי לעמוד לרשות אלי כהן במחזור הפתיחה. בראשי יקבל תשובה מלודג' בתחילת השבוע

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים מנסים למזער נזקים בכל הנוגע לסגל החסר לקראת פתיחת ליגת העל והבשורה החיובית כרגע היא שהקשר דור מלול צפוי לסכם בקבוצה לעונה אחת. ב-48 שעות הקרובות צפויים נציגי השחקן להיפגש עם חיים רביבו ולסכם את התנאים של השחקן על מנת שיעמוד לרשות המאמן אלי כהן כבר במחזור הפתיחה.

מעבר למלול, בבית"ר ימתינו לתשובה ממכבי חיפה בנוגע לסינטיהו סלליך. בחיפה עדיין לא נתנו לבית"ר תשובה חיוביות בנושא ותיתכן פגישה של חיים רביבו עם יעקב שחר בתחילת השבוע הבא. בבית"ר ממתינים לתשובה מפאבלו קונטרראס, שאמור לתת את החלטתו הסופית עד מחר אם הוא מוכן להגיע לישראל.

דור מלול שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
על סף חתימה בבית"ר. דור מלול/קובי אליהו

מתן בראשי, שיצא להתרשמות בלודג' הפולנית אמור לפתוח הערב או מחר במו"מ עם הקבוצה. הדיווחים מפולין מדברים על כך שהקבוצה מעוניינת למכור בלם לפני שהיא מחתימה את בראשי ולכן כרגע המו"מ עשוי להיתקע. בראשי לא מתכוון להמתין יותר מדי ובמידה והדברים לא יבשילו לכדי חתימה עשוי לחזור לארץ. אגב, הבלם מיחה גרגוריץ' אינו מעוניין להמשיך להיבחן וצפוי לעלות הלילה על טיסה לסלובניה ולחתום באחת הקבוצות במדינתו.

עדיין לא נקבע באופן סופי יום משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע, שישוחק באיצטדיון רמת גן. ככל הנראה המשחק ייערך במוצאי שבת אם כי עדיין לא הוחלט סופית על ידי צ'רלטון וייתכן כי המשחק ידחה ליום שני. בכל מקרה, אם וכאשר, על פי הסיכום של אלי טביב עם חברת צ'רלטון, בית"ר תשחק אך ורק לאחר צאת השבת. ביום שני תשחק בית"ר בראשון לציון נגד הפועל המקומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully