וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא רואים בעיניים

17.8.2013 / 10:17

סוריאנו המשיך להפגיז ב-3:10 של היאנקיז על בוסטון, קנזס סיטי גברה פעמיים על דטרויט והדודג'רס לא מפסיקים לנצח

משחקו הראשון של אלכס רודריגז בפנוויי פארק העונה לווה בלא מעט קריאות בוז, אבל את ההצגה במפגש בין בוסטון לניו יורק יאנקיז גנב שוב אלפונסו סוריאנו. שחקן השדה הכי לוהט במייג'ורס בשבוע האחרון חבט לעוד הומר, הפעם בן שלוש ריצות, ורשם 18 הכנסות רצים בארבעה משחקים. היאנקיז ניצחו את הרד סוקס 3:10 והפכו את הקרב ב-AL מזרח למעניין.

טמפה ביי גברה על טורונטו 4:5 מטריפל של חוזה לובאטון באינינג התשיעי, והפער מהרד סוקס צומק למשחק אחד בלבד. בולטימור החמיצה הזדמנות להתקרב לאחר הפסד 6:3 בדנבר לקולורדו.

אלפונסו סוריאנו שחקן ניו יורק יאנקיז. Winslow Townson, AP
איזה שבוע קטלני. סוריאנו/AP, Winslow Townson

* קנזס סיטי ממשיכה להיות הפתעת העונה, והלילה ניצחה פעמיים את דטרויט, 0:3 ו-1:2. כעת הרויאלס בפיגור 6.5 משחקים מהטייגרס ועדיין לא איבדו תקוות לפלייאוף. אריק הוסמר עשה את ההבדל בשני המשחקים, כשבכל אחד מהם חבט להומר.

* היסאשי איוואקומה רשם שמונה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים, סיאטל ניצחה בארלינגטון את טקסס 1:3.

* ואוקלנד, שגברה בבית על קליבלנד 2:3, ניצלה זאת עד תום וצימקה את הפער מהריינג'רס לחצי משחק בלבד.

* לאחר הניצחון על היאנקיז שבה לוס אנג'לס איינג'לס לסורה עם הפסד 8:2 בבית ליוסטון. כריס קרטר ירה להומר והכניס הביתה חמישה רצים.

* שיקגו וייט סוקס עברה את מינסוטה 2:5.

ג'יימס שילדס שחקן קנזס סיטי רויאלס. Duane Burleson, AP
ג'יימס שילדס והרויאלס ממשיכים לחלום בגדול/AP, Duane Burleson

לוס אנג'לס דודג'רס לא סופרת אף אחד בדרך לפלייאוף, ובקצב הזה מספר ההפסדים שלה במשחקים הבאים עד תום העונה יהיה חד ספרתי. זאק גריינקי רשם שבעה אינינגים ושליש והכין לריין סנדברג בכורה לא נעימה כמאמן פילדלפיה, עם 0:4 בעיר האחווה. זה היה הניצחון התשיעי ברציפות של הדודג'רס והם ביתרון של 8.5 משחקים על אריזונה.

הפער גדל משום שהדיאמונדבקס הפסידו לפיטסבורג 6:2. גריט קול עם שישה וחמישה והומר של חוזה טבאתה עשו את ההבדל.

ריין סנדברג מאמן פילדלפיה פיליס. Christopher Szaqola, AP
מאמן חדש, תוצאות ישנות. ריין סנדברג הלילה/AP, Christopher Szaqola

* זה היה יום מוצלח מאוד לפיטסבורג, משום שסנט לואיס הדולקת אחריה הפסידה בשיקגו 7:0 לקאבס. ג'ייק ארייטה היה מצוין במשחק הזה עם שבעה ושבעה.

* סינסינטי יכלה לעקוף את הקרדינלס ולהתמקם שנייה במרכז, אבל ארולדיס צ'פמן פישל ונתן הומר בן שתי ריצות לג'ונתן לוקרוי ממילווקי באינינג התשיעי, הברוורס ניצחו 6:7.

* אטלנטה הנפלאה גברה על וושינגטון 2:3 בעשרה אינינגים בזכות הומר של ג'סטין אפטון, ועם יתרון 15.5 משחקים ב-NL מזרח כולם ממשיכים שם לפהק.

* משחק פרוע במיוחד נרשם במיאמי, שם ניצחה סן פרנסיסקו 10:14 את המארלינס. שני הומרים וארבעה ריביז לג'סטין רוג'יאנו מהצד המפסיד.

* ניו יורק מטס ניצחה בסן דייגו 2:5. ג'ונתן ניס הגיש שישה וחיסל תשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully