וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: צ'רלי מנואל פוטר מפילדלפיה

16.8.2013 / 21:40

המאמן המנצח ביותר בתולדות הפיליז הולך הביתה, ריין סנדברג יחליפו. דיווח: מקרובי אלכס רודריגז הפלילו את ריאן ברון

הוא הצעיד את פילדלפיה פיליז לזכייה בוורלד סירייס, אבל זה היה מזמן, ב-2008, וכעת הוא הולך הביתה. הערב (שישי) פוטר צ'רלי מנואל, ששימש כמאמן הראשי של הקבוצה מעיר האחווה מ-2005, הוא המאמן המנצח ביותר בתולדות הפיליז (המועדון המפסיד ביותר בתולדות הספורט), עם רקורד של 636:780.

מי שיתפוס את מקומו של מנואל הוא ריין סנדברג, ששיחק בפיליז ב-1981 ולאחר מכן הפך לאחד מטובי השחקנים בשיקגו קאבס בשנות ה-80 וה-90. הוא קודם ב-2012 להיות מאמן הבסיס השלישי בפיליז וכעת יקבל הזדמנות כמאמן ראשי.

צ'רלי מנואל מאמן פילדלפיה פיליז. Mitchell Layton, GettyImages
מה התחנה הבאה? צ'רלי מנואל/GettyImages, Mitchell Layton

בבוסטון יתקיים הלילה עוד מפגש טעון בין הרד סוקס לניו יורק יאנקיז, והרוחות כרגיל סוערות, במיוחד בגזרת אלכס רודריגז. על פי התכנית "60 דקות", מקורבי רודריגז הם שהפלילו את כוכב מילווקי ברוורס ריאן ברון בפרשת ביוג'נסיס, שבעקבותיה הורחק גם א-רוד ל-211 משחקים (עונש שטרם החל לרצות). יותר מכך, הדיווח טוען כי אחד המופללים היה התופס פרנסיסקו סרוולי, ששיחק עם רודריגז ביאנקיז.

מי שלא שש לשחק נגד רודריגז הוא ג'ון לאקי, המגיש של בוסטון שיפתח נגדו בסוף השבוע. "יש לי בעיה עם זה", אמר, "איך זה שהוא עדיין משחק? הוא עשה משהו והוא על המגרש, זה לא תקין. יש מספיק הוכחות לאשמה שלו".

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Frank Franklin, AP
לא ממש מחכים לו בבוסטון בזרועות פתוחות. רודריגז/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully