וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האפור היום אפור מאוד

16.8.2013 / 9:22

סוני גריי קצר ניצחון ראשון בקריירה ב-0:5 של אוקלנד על יוסטון, משחק גדול גם לנייט פרימן. כריס נלסון והאיינג'לס טבחו ביאנקיז

סוני גריי. זה המגיש של אוקלנד אתלטיקס שעשה הלילה (בין חמישי לשישי) היסטוריה אישית קטנה, כשרשם ניצחון ראשון במייג'ורס, 0:5 על יוסטון. ואיזה ניצחון זה היה. גריי סילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים של עבודה, כשהוא נעזר במשחק מצוין של נייט פרימן, שסיים עם ארבע חבטות, ארבע הכנסות רצים והומראן. האייז נחלצו מסוויפ ביתי מביך מול האסטרוס.

כריס נלסון שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Kathy Willens, AP
היסטוריה קטנה ומשחק גדול. סוני גריי/AP, Kathy Willens

* קבוצה אחרת שנחלצה מסוויפ היא לוס אנג'לס איינג'לס, שניצחה ביאנקי סטדיום את ניו יורק 4:8. היא עשתה זאת בעזרת כריס נלסון, שהחליט לחקות את אלפונסו סוריאנו מהערב הקודם ורשם גראנד סלאם ועוד הומר נגד האקסית. אלה היו שני הומרים ראשונים של נלסון העונה.

* טורונטו הזיקה שוב לבוסטון עם ניצחון 1:2 וסדרה שבה לקחה מהרד סוקס בסך הכול שניים משלושה. שבעה וארבעה למארק ברלי בניצחון, שהושג עם שתי ריצות באינינג השמיני.

* מי שניצלה את הפסד בוסטון כדי לצמק את הפער במזרח לשני משחקים היא טמפה ביי, שעברה את סיאטל 1:7. אלכס קוב חזר חודשיים לאחר שנפגע בראשו מכדור וזכה בניצחון עם חמישה אינינגים טובים.

* אניבל סאנצ'ז מדטרויט המשיך בכושר המצוין שלו, פרינס פילדר שבר בצורת של שלושה שבועות ללא הומר והטייגרס גברו על קנזס סיטי 1:4.


* מינסוטה גברה בשיקגו על הווייט סוקס 3:4 מחבטה מנצחת של כריס הרמן באינינג התשיעי.

סוני גריי שחקן אוקלנד אתלטיקס. Marcio Jose Sanchez, AP
עשה ליאנקיז מה שסוריאנו עשה לאיינג'לס יום לפני כן. כריס נלסון/AP, Marcio Jose Sanchez

* סנט לואיס לא אומרת נואש. מאט קרפנטר רשם ארבע חבטות ושתי ריצות, המשמעותית שבהן באינינג ה-12 מחבטה של מאט הולידיי, והקרדינלס ניצחו את פיטסבורג 5:6. הפער בין השתיים: שני משחקים בלבד.

* בינתיים, סינסינטי ממשיכה לגרום לכך שיהיה מעניין בבית הזה עם ניצחון 1:2 במילווקי. שישה אינינגים ושליש ותשעה סטרייקאאוטים לטוני סינגראני, הומר לג'ואי ווטו.

* רפאל סוריאנו פישל בגדול, והומר בן שלוש ריצות שנתן לחובט המחליף הקטור סאנצ'ז באינינג התשיעי סידר לסן פרנסיסקו ניצחון 3:4 בוושינגטון.

* המטס ניצחו בסן דייגו 1:4, זאק ווילר רשם משחק ענק של שישה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים.

מאט קרפנטר שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
הקרב נפתח מחדש. מאט קרפנטר עם ריצת הניצחון/AP, Jeff Roberson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully