וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יועד בית יוסף מועמד להצטרף

15.8.2013 / 15:14

הגארד ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל עליון וקלע בשורותיה 4.5 נקודות בממוצע עשוי להצטרף לקבוצה של בראד גרינברג

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר שהכריזו על החתמתם של רונאלד דופרי ודרווין קיצ'ן, בהפועל ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה ומנסים לעבות את הסגל הישראלי. לוואלה! ספורט נודע כי הגארד יועד בית יוסף ששיחק בעונה האחרונה בגלבוע/גליל עליון מועמד לקבוצה ומצטרף ברשימת המועמדים לזאק רוזן, שחקן הפועל חולון בעונה שעברה, איתו מתקיימים מגעים, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון יועד בית יוסף מול מכבי אשדוד. אדריאן הרבשטיין
שיחק במרבית הקריירה בליגה השנייה. יועד בית יוסף/אדריאן הרבשטיין

בית יוסף (בן 26, 1.82 מ') גדל בהפועל גבעתיים ושיחק בנבחרת העתודה ב-2007. כמו כן הוא שיחק במכבי אשדוד, אליצור רמלה, הפועל בארי ומכבי באר יעקב מליגת המשנה, כאשר לפני שנתיים הוא בלט והוביל את באר יעקב לגמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב. בעונה האחרונה הוא כאמור שיחק בגלבוע/גליל עליון, שבשורותיה הוא העמיד ממוצעים של 4.5 נקודות למשחק ו-1.5 אסיסטים ב-12 דקות משחק.

בתוך כך, בהפועל ירושלים עקבו בדאגה אחר פציעתו של יותם הלפרין שחתם בקבוצה. כזכור, קפטן הנבחרת נפגע במהלך המשחק נגד פולין, עבר בדיקת MRI ומאז הוא כבר חזר להתאמן.

ביום ראשון תחל מכירת המנויים של הפועל ירושלים לעונה הקרובה כשהמועדון הודיע על הוזלת המחירים. חידוש המנויים ורכישת מקומות פנויים יחלו ביום ראשון הקרוב ויימשכו עד ה-15 בספטמבר, אז ייפתחו לקהל הרחב כל המושבים הפנויים.

מנכ"ל הקבוצה גיא הראל: "העונה עברה הקבוצה לידיים חדשות ברמה הניהולית, אבל ותיקות מאוד בכל הקשור לחיבור ולאהבת הקבוצה. חלק נכבד מקבוצת הבעלים רדף אחרי הקבוצה בכל משחקיה בארץ ובחו?ל, ולכן כולנו מכירים מצוין את החיידק שנמצא בעצמות של כל אוהד הפועל. המטרות המרכזיות שלנו לעונה הקרובה הן להחזיר את הפועל ירושלים לקהל ולקהילה ולהיות ווינרים. קבוצה מנצחת – עם זהות! מלחה חייב להיות שוב האולם הכי מפחיד בארץ ובאירופה. היינו במקום הזה, ולשם אנחנו רוצים לחזור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully