וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברגע האחרון בוטלה העברת קשר אלבני

15.8.2013 / 11:03

אריון ווצ'נאי אמור היה לנחות בסוף השבוע בישראל, אך ביטל הגעתו. פלצ'וק ביקש לשוחח עם אלישע לוי על עתידו בקבוצה

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: יותם בן דוד

קשר הפועל באר שבע ניקולאס פלצ'וק שוחח אתמול (רביעי) עם המאמן אלישע לוי ודרש הבהרות לגבי עתידו בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון שוקלים לשחרר את הארגנטינאי לאחר שיגיע קשר נוסף. לוי הבטיח שייפגש עם השחקן בקרוב. במועדון טוענים כי פלצ'וק הוא זה שיזם את השיחה במטרה לברר את עתידו במועדון לאור דקות המשחק שהוא מקבל. פלצ'וק תורגל היום בהרכב וישותף מחרתיים מול בני לוד במשחק שאמור להכריע את עתידו במועדון. החלוץ הבהיר למקורביו כי הוא מחזיק בחוזה בקבוצה ולא יעזוב בכל מחיר.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מבקש הבהרות. פלצ'וק/קובי אליהו

אתמול, כך מתברר, בוטלה ברגע האחרון הגעתו של הקשר האלבני אריון ווצ'נאי (22) לקבוצה. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו אתמול: "השחקן היה בדרך לישראל לצורך התרשמות. התנאים הכספיים היו ידועים מראש". ווצ'נאי, שחקנה של קבוצת לאצ'י האלבנית שהבקיע תשעה שערים בעונה שעברה, הודיע ברגע האחרון שלא יגיע לישראל, אך במועדון לא פוסלים על הסף את האפשרות שיגיע בהמשך. בינתיים, לוי מחפש שחקנים נוספים בעמדה הזאת.

בנושא אחר: שחקני הקבוצה התארחו אתמול בפארק המדע קרסו ולצידם הגיעה הנהלת הקבוצה בהרכב מלא. השחקנים התנסו בפעילות מדעית וחולקו לקבוצות בשיתוף עם הקהילה.

באשר למחלקת הנוער, בבאר שבע פרסמו הודעה: ?איברהים אבו רקייק ומוטי דהן סיימו את דרכם כמאמני קבוצת הנוער של הפועל באר שבע בשל חילוקי דעות. במועדון מודים להם ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully