וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: 3:3 מול קרית שמונה, מחכים להחלטת מוגרבי

15.8.2013 / 19:55

מוחמד גדיר קבע שוויון במשחק הכנה רב שערים. מוגרבי וסוכנו ייפגשו עם ראשי סכנין כדי לבדוק אפשרות לחתום לעונה

בני סכנין קיימה הערב (חמישי) משחק אימון מול עירוני קרית שמונה, בו סיימו הקבוצות ב-3:3, במשחק שהתאפיין בהגנות חלשות של שתי הקבוצת. סכנין שנראתה טוב יותר לעומת המשחקים האחרונים,עלתה ליתרון משער יפהפה של חאלד חלאיילה, כשברק בדש השווה את התוצאה. לאחר מכן סכנין חזרה להוביל הודות לשער עצמי של דושאן מאטוביץ', אך אז הגיע הרגע הגדול של המשחק, כשמשה אבוטבול שמוכיח במשחקים האחרונים כי החתמתו הייתה החלטה מצוינת, הבקיע היישר מנקודת הקרן. דרקו טאסבסקי השלים מהפך עבור קרית שמונה, ולקראת סיום המשחק מוחמד גדיר השווה וקבע את תוצאת הסיום. הספרדי כריסטיאן הידאלגו לא שיחק בגלל מתיחה בשריר.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מנע הפסד. מוחמד גדיר/אדריאן הרבשטיין

פיראס מוגרבי צפוי להחליט ב-24 השעות הקרובות אם לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בבני סכנין או שמא לקבל את הצעתה של הפועל חיפה. הקשר שניהל משא ומתן עם הפועל חיפה החליט להשהות מעט את ההחלטה שלו אחרי ששוחח אתמול שוב עם ראשי סכנין והגיע איתם להבנות על מרבית הסעיפים, אך בחיפה לא ויתרו על שירותיו.

מוגרבי מחכה לסוכנו גלעד קצב שצפוי לחזור היום ממולדובה, שם שהה יחד עם קובי מויאל, ועם חזרתו צפויים להיפגש אחר הצהריים קצב ומוגרבי עם ראשי סכנין כדי לנסות ולהגיע לסיכום עוד היום. "יש עוד כמה סעיפים קטנים שעדיין לא נסגרו", אמרו בסביבת השחקן, "אבל אנחנו מאמינים שבפגישה היום הכל ייסגר. אם לא יהיה איזה משהו דרמטי או נסיגה של אחד הצדדים מההבנות, העניין ייסגר כבר היום".

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
ימתין מעט עד שיחליט סופית. פיראס מוגרבי/קובי אליהו

בינתיים ובלי קשר למוגרבי, בסכנין הגישו הצעה רשמית לדמיטרי מקרייב אותו רוצים לראות בקבוצה. הפנייה הראשונית למקרייב הייתה לפני כשלושה חודשים, אך הבולגרי לא השיב אליה. שלשום באופן מפתיע מקרייב חזר לראשי סכנין ובין הצדדים החל משא ומתן כשמקרייב הבהיר שהוא מחפש אופציות בליגות באירופה ואם לא ימצא כאלה בימים הקרובים, הוא ייכנס למשא ומתן רציני עם סכנין במטרה לחתום בקבוצה.

המאמן מרקו בלבול מעוניין מאוד שמוגרבי ומקרייב יחתמו כשמבחינתו הוא רוצה שגם רביד גזל יצטרף. הקשר העביר את דרישותיו לסכנין אך ראשיה עדיין לא החזירו לו תשובה ובשלב זה הוא ממתין לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully