וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מחכים להחלטת כץ אם לצרף שחקן נוסף

14.8.2013 / 12:33

המאמן שלומי דורה מעוניין לצרף את סטיבן כהן או פיראס מוגרבי. בקבוצה מתלהבים מפרננדס: "כל אימון שלו זו חוויה"

בצוות המקצועי של הפועל חיפה ממתינים להחלטתו של יואב כץ האם לצרף שחקן נוסף לסגל ומעוניינים רוצים לראות את סטיבן כהן או פיראס מוגרבי חותמים בקבוצה. בחיפה מאמינים ששחקן מהסוג של השניים הוא מה שחסר לקבוצה ושהחתמה של אחד מהם תוביל את הקבוצה לעונה טובה בהרבה מהעונות האחרונות.

מרואן קבהא מכבי פתח תקוה מול דריו פרננדס סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מכירים אחד את השני היטב. סטיבן כהן ודריו פרננדס/ברני ארדוב

הבעלים יואב כץ עדיין לא החליט אם הוא מוכן להשקיע בצירוף של שחקן נוסף לאחר שהשקיע סכום גדול במשכורתו של דריו פרננדס. אם כץ יאשר החתמה של שחקן נוסף, בקבוצה ישוחחו עם שני השחקנים במטרה לחתום ונראה שמי שיהיה רציני יותר יחתום ויצטרף לקבוצה. "צירוף של סטיבן או של פיראס - ונוכל להיות בחלק העליון" אמר שחקן בקבוצה, "שניהם שחקנים טובים, מה גם שסטיבן מכיר את דריו פרננדס טוב מאוד. זה יכול לעזור".

בינתיים בחיפה מרוצים מאוד מהארגנטינאי הוותיק ובטוחים הוא ישדרג משמעותית את הקבוצה. "אין ספק שמדובר בשחקן ברמה גבוהה לא רק בליגה הישראלית", אמר גורם במועדון, "רואים שמדובר במקצוען מהמעלה הראשונה ולמרות שהוא לא התאמן כמה שבועות, כל אימון שלו זה חוויה".

מחר תתארח חיפה במשחק הכנה אצל מכבי פתח תקוה. המאמן שלומי דורה מקווה שהחלוץ ז'רקו קוראץ יתחיל להיכנס לעניינים. הבלם טאדאס קיאנסקאס שנמצא במשחק נבחרתו ייעדר מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully