וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 עם הפועל רמת גן

הקבוצה של בן שמעון התקשתה להשתחרר מטראומת ההדחה, ולא הרשימה מול הקבוצה מהלאומית. גורדנה כבש לאדומים

הפועל תל אביב החלה היום (שלישי) בניסיון ההתאוששות שלה מההדחה הכואבת מהליגה הארופית, כשפגשה אחר הצהריים את הפועל רמת גן למשחק אימון, וסיימה איתה ב-1:1. למרות שמאמן הקבוצה, רן בן שמעון פתח עם הרכב שכמעט כולם בו היו מחליפים (גילי ורמוט, יגאל אנטבי, בוריס קליימן, שי אבוטבול, סלים טועמה, רן יצחק ואחרים), ובדקות הראשונות נראה היה שטראומת ההדחה מורגשת היטב. רמת גן, המודחת השנייה מהליגה האירופית, הציגה יכולת מצוינת בתחילת המשחק בעיקר בזכותם של שני הותיקים- יניב לוזון ועומר בוקסנבוים, ורק תצוגת שוערות טובה של בוריס קליימן בדקות הראשונות הצילו את הלבנים שחורים ממבוכה.

גילי ורמוט, הפועל תל אביב, מול הפועל רמת גן. קובי אליהו
עדיין לא ממש התאוששו מההדחה. ורמוט מול רמת גן/קובי אליהו

לקראת הדקה ה-25 התל אביבים תפסו מחדש את השליטה במשחק, ואחרי דקות עקרות ללא הזדמנויות פרץ יגאל אנטבי אל הרחבה בדקה ה-38 והוכשל. השופט מנשה משיח שרק לפנדל, אך שי אבוטבול בעט לא מספיק טוב ואיפשר לשוער רמת גן, אלדר פשכצקי להדוף את הכדור ולשמור על רשת נקייה. במחצית השנייה הקצב נשמר יחד עם השליטה של שחקניו של בן שמעון. ריף מסיקה ועדם שרם שנכנסו כמחליפים אך לא הצליחו להכניע את השוער הצעיר של רמת גן כשהחמיצו ממצבים של אחד על אחד מולו.

בדקה ה-70 יצאה רמת גן להתקפה נדירה והחלוץ לירן דיאמנט הצליח להכניע את קליימן כשבעט שטוח ומדויק לפינה השמאלית. ארבע דקות חלפו ובהפועל תל אביב חזרו לחייך. גילי ורמוט מצא את שמעון הרוש, שנכנס כמחליף במקומו של אנטבי, וזה שלח כדור רוחב לרחבה היישר אל רועי גורדנה, שעצר את הכדור ומבלי להתבלבל שלח אותו פנימה. עד לסיום המשיכו השתיים לחפש את הרשת ללא הצלחה, והמשחק הסתיים לבסוף ללא הכרעה.

יגאל אנטבי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
מצאו את השער רק לקראת הסיום. אנטבי/קובי אליהו
משמאל: מאמן הפועל רמת גן אריק גילרוביץ' לצד מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. קובי אליהו
אחד מרוצה, השני קצת פחות. גילרוביץ' לצדו של בן שמעון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully