וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך יבקש להיפגש עם בנאדו. גם פלאח יעזוב?

13.8.2013 / 11:03

דקות המשחק וחזרת ורד מחזקים את רצון הקשר לעזוב לבית"ר. גם הבלם עשוי ליזום שיחה. חיפה דוחה את הרכש עד המשחק ברומניה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

קשר מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך, יבקש להיפגש השבוע עם המאמן אריק בנאדו. השחקן רוצה לקבל הבהרות לקבל עתידו במועדון. בסביבתו של השחקן ציינו כי גם אם תיערך שיחה, היא תתנהל באווירה חיובית. השחקן, שעל רצונו לעזוב את הקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, הסביר למקורביו כי ההחלטה לעזוב נובעת משתי סיבות עיקריות: הראשונה, דקות המשחק שהוא מקבל מאז המחנה. השניה, חזרת עידן ורד, עליו בונה בנאדו ברוטציה שלו.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רוצה הבהרות. סלליך/ברני ארדוב

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא הבלם סארי פלאח. אנדריי פיליאבסקי זכה אתמול למחמאות על יכולתו מול הפועל רעננה ואריק בנאדו לא מתכוון לוותר עליו בקלות. במקרה שיגיע חלוץ זר, דינו אנדלובו הוא המועמד המוביל לעזוב. חיפה החליטה אמש לדחות את נושא הרכש עד לאחר המשחק ברומניה. הסיבה: עלייה לשלב הבתים תוביל כנראה להחתמת חלוץ בכיר יותר. על פי דיווחים בגרמניה, ז'רמי בוקילה עשוי לחתום בקרוב בדיסלדורף.

בחיפה היו מרוצים מהיכולת שהפגינו אתמול אביחי ידין ועידן ורד. גם אייל גולסה הרשים, אבל אי הודאות לגביו מונעת מחיפה לבנות עליו כשחקן מפתח בהמשך העונה. כזכור, השחקן ביקש מהנשיא יעקב שחר ארכה לגבי האפשרות שייצא לאירופה. השחקן רוצה שחיפה תמתין עד תום מועד ההעברות. אתמול נקבע סופית כי משחקה של חיפה לא ייערך באצטדיונה הביתי של אסטרה ג'ורג'יו, וזאת למרות שהמשחק לא ייערך בבוקרשט. בחיפה אמרו אתמול: "לא ראינו אפשרות שהקבוצה תקיים את משחקה הביתי, בעקבות תקנון אופ"א שמבטל תרחיש כזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully