וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את רועי דיין

13.8.2013 / 9:45

החלוץ שמתאמן בקבוצה הודיע שימצה אופציות בחו"ל, אבל במועדון הפתיעו: "ננסה להחתימו". שער לאוגודה בניצחון על לוד

מכבי פתח תקוה ממשיכה בבניית הסגל שלה ואחרי ההחתמה שמפתיעה של פדרו גלבאן, הקבוצה תנסה לצרף בימים הקרובים את החלוץ רועי דיין. השחקן, שמתאמן בימים האחרונים בקבוצה של משה סיני הודיע כי הוא בודק אופציות בחו"ל, אבל הבוקר קיבל הנושא תפנית כשבמועדון הוחלט להיכנס עימו למשא ומתן. "דיין שחקן מצוין, צריך למצוא תקציב בשבילו. נגיש הצעה בקרוב וננסה להחתים אותו", אמרו במועדון הבוקר.

דיין, 29, כבש שלושה שערים ב-12 הופעות בעונה שעברה במדי קבוצתו הבלגית בירסחוט ועוד שישה שערים לפני שנתיים. החלוץ חווה עונה לא קלה שכללה פציעה, שיקום, ותחלופה של שלושה מאמנים עד חודש ינואר, שהובילו את הקבוצה הבלגית לליגת המשנה. בסביבתו של החלוץ אמרו היום: "האופציה הראשונה נותרה אירופה. אבל אם פתח תקוה יפנו, הוא לא יפסול שום הצעה".

רועי דיין חלוץ בירסחוט (ימין) מול תמאש היינאל שחקן שטוטגרט. Lars Baron, GettyImages
בדרך למלאבס? רועי דיין במדי בירסחוט/GettyImages, Lars Baron

אתמול גברה הקבוצה 5:3 על בני לוד במשחק אימון. דיין רשם שער ובישול, שכנראה גרם ללוזונים לשנות את דעתם לגבי השחקן. הזר הניגרי עמנואל אוגודה הרשים במשחק וכבש את אחד השערים. גיא מלמד, עוז פרץ ושער עצמי של האורחים חתמו את התוצאה. פדרו גלבאן שנתחת בארץ, לא שותף.

בתוך כך, שחקני הקבוצה עשויים להיפגש בימים הקרובים עם המנכ"ל איציק לוזון ויבקשו את מענקי העלייה מהעונה שעברה. במועדון הבטיחו כי הנושא יטופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully