וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יו כריש

13.8.2013 / 9:58

הופעה ענקית של יו דרוויש העניקה לטקסס ניצחון 1:2 וסוויפ ביוסטון. האוהד שזרק בננה לאדם ג'ונס בסן פרנסיסקו התנצל

כשיו דרוויש הגיע ל-MLB דיברו עליו כדבר הבא, ובינתיים המגיש היפני-אירני של טקסס לא מאכזב. דרוויש פלירטט אמש (שני) עם נו היטר במשחק מול יוסטון ונכנס לאינינג השמיני כשנגדו לא נזקפת חבטה. בסופו של דבר הוא הרשה הומר לקרלוס קורפוראן, החבטה היחידה שנתן במשחק, אבל סיים עם שמונה אינינגים ו-15 סטרייקאאוטים ב-1:2 של הריינג'רס, שהשלים סוויפ וניצחון שמיני ברציפות לסיירים.

אלא שטקסס צריכה להתמודד עם העיקשות של אוקלנד, שלקחה משחק שלישי בסדרה של ארבעה משחקים בטורונטו עם 1:5 על הבלו ג'ייז החלשים. כמו בלילה הקודם, שוב היה זה אלברטו קאייאספו שעם דאבל באינינג התשיעי שבר שוויון.

יו דרוויש שחקן טקסס ריינג'רס. GettyImages
גם אם לא נו היטר, עדיין הופעה לפנתיאון. דרוויש/GettyImages

* אדם ג'ונס מבולטימור התלונן על כך שאוהד של סן פרנסיסקו ג'איינטס זרק לכיוונו בננה בניצחון האוריולס ביום ראשון ופחות מ-24 שעות לאחר מכן זכה להתנצלות. אלכסנדר פולידס אמר ל"סן חוזה מרקורי" כי לא הונע מגזענות אלא בגלל תסכול ממצב קבוצתו. "אני ממש, ממש מצטער מכל מה שקרה. לא חשבתי שזה מה שייצא מכל הסיפור, הייתי לוקח את זה בחזרה". ג'ונס עצמו עדיין לא הגיב או צייץ לאחר ההתנצלות. האוריולס, אגב, הפסידו בפיניקס לאריזונה 7:6, למרות שוויון שכפו באינינג התשיעי, בגלל הומר של אדם איטון בתחתית האינינג.

* דטרויט חטפה מכה קלה בכנף ב-6:2 בשיקגו לווייט סוקס. תשעה ושישה לכריס סייל במשחק מלא.

* גם לאנדרו אלברס ממינסוטה היה משחק משובח, והוא הרשה שתי חבטות בלבד בתשעה אינינגים ב-0:3 על קליבלנד, שמתרחקת מאוד מהפלייאוף.

* קנזס סיטי עברה את מיאמי 2:6. לרויאלס זה היה ניצחון 17 ב-20 משחקים.

* ניו יורק יאנקיז גברה 1:2 על לוס אנג'לס איינג'לס. מריאנו ריברה לא עמד על הגבעה, ומי ששמר היה דיווויד רוברטסון, ולא בצורה חלקה - הוא חטף את הריצה הבודדת של האיינג'לס במשחק. שמונה ושבעה להרוקי קורודה.

כריס סייל שחקן שיקגו וייט סוקס. Charles Rex Arbogast, AP
עוד משחק מרשים לרזומה. סייל/AP, Charles Rex Arbogast

* מה עוד יש להגיד על הדודג'רס הבוערים? לוס אנג'לס זכתה בניצחון השישי ברציפות שלה, 2:4 על ניו יורק מטס. שלוש חבטות לאדריאן גונזאלס הלוהט.

* קולורדו תפרה את סן דייגו 2:4. שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים לדקסטר פאולר.

* סינסינטי ניצחה בשיקגו את הקאבס 0:2. שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים למאט לייטוס. הרדס מרוחקים 4.5 משחקים מפיטסבורג שבראש ה-NL מרכז.

* פילדלפיה גברה באטלנטה על הברייבס 1:5, במשחק שעליו העיבה טרגדיה שבה נהרג אוהד שנפל מהיציע. תשעה ותשעה לקול המלס בניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully