וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חטיב עשוי לעזוב, המגעים עם מוגרבי יואצו

12.8.2013 / 21:17

הקשר החולה לא שיחק בהפסד 1:0 להפועל חיפה (מהראן לאלה כבש בתוספת הזמן). קשר מכבי נתניה יקבל פניה נוספת

הפועל עכו והפועל חיפה ערכו הכנה נוספת הערב (שני) לקראת פתיחת העונה והאדומים מהכרמל ניצחו 0:1 בדקה ה-90 באצטדיון טוטו בעכו לעיני כ-300 צופים, ביניהם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי.

מי שנעדרו בעכו הם גיא דיין הפצוע, הבלם הצעיר אדי גוטליב שנמצא עם הנבחרת הצעירה והקשר עלי חטיב שחולה ונעדר מהסגל. כידוע, מוקדם יותר הודיעה עכו על העונש של חטיב שנקנס בסכום של עשרת אלפים שקל כאשר הוכנס סעיף מיוחד לחוזהו שיאפשר לה לצאת מההסכם עימו במקרה של הפרות משמעת נוספות. הקשר המונטנגרי דרקו קרדז'יץ' שהגיע להיבחן בעכו ערך הופעת בכורה פושרת. בחיפה דריו פרננדס עלה להופעת בכורה משלו ושיחק 45 דקות.

לאחר המשחק החליטו בהנהלת עכו להאיץ את המגעים לצירופו של פיראס מוגרבי ומתכוונים להגיש לו הצעה כספית נוספת. כידוע, קשר מכבי נתניה בעונה החולפת מחוזר גם על ידי הפועל חיפה, ובימים הקרובים הוא יקבל החלטה היכן ישחק בעונה הקרובה. מי שכלל לא בטוח אם ימשיך הוא עלי חטיב, שנעדר מהמשחק בגלל מחלה ולא מן הנמנע שבימים הקרובים הוא יקבל הודעת שחרור.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
שער דרמטי. מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הקצב של המשחק התעורר מעט בפתיחת המחצית השנייה כשבדקה ה-47 זרקו קוראץ' נגח וסחט הדיפה מצוינת של דודו גורש. עשר דקות עברו וגם נבוישה מרינקוביץ', שהגיע הקיץ מעכו, סיכן את השער עם כדור חופשי מ-20 מטר שחלף סמוך לקורה של קאלה דרשלר.
עכו הגיע לשני מצבים מסוכנים משלה כשעדן בטיט סיפק בעיטה מצוינת בדקה ה-65 שנעצרה אצל דרשלר, וכמוהו גם שגיב כהן שנכנס כמחליף קיבל כדור משלומי לוי בדקה ה-73 וגרם לשוער הפועל חיפה למתוח איברים. אליאור סיידר, שהגיע מהפועל עפולה, החמיץ גם הוא מקרוב אחרי שהשתחל כחלק מערבובייה ברחבה בדקה ה-82 בעקבות כדור קרן.

שער הניצחון של החיפאים הגיע ממש בדקה ה-90 כאשר לירן סרדל המחליף הגביה כדור מצוין מצד ימין למרכז הרחבה, ומהראן לאלה ירד היטב לגליץ' ודחק מקרוב.

ראש עיריית עכו משחזר: "קרה פה נס גדול". אדריאן הרבשטיין
גם הוא היה בין הנוכחים. לנקרי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, סרג'ה קנז'ביץ', עדן בטיט, יובל שבתאי, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, לאונרדו פאסוס, דרקו קרדז'יץ', לאנדראו.

שותפו: אלירן דנין, שגיב כהן, אליאור סיידר, רועי עטר, שלומי לוי, נאור דהן, שאדי שעבאן.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומרי קנדה, אושרי רואש, דנילו ניקוליץ', עמיר נוסבאום, יוסי דורה, לירן כהן, דריו פרננדס, נבוישה מרינקוביץ', יובל אבידור, זרקו קוראץ'.

שותפו: רועי שוקרני, מהראן לאלה, אמיר אבו ניל, אור אוסטוינד, לירן סרדל, אלי אלבז.

עדכון ראשון: 19:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully