וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג נחת בחשאי, יגוייס בשלישי לצה"ל

12.8.2013 / 17:35

שחקן מכבי תל אביב הגיע ארצה במטרה להסדיר את עניינו מול הצבא, וצפוי לעבור את תהליך הגיוס. בן אלטיט מצטרף לסגל

סילבן לנדסברג, שחקנה של מכבי תל אביב, נחת בימים האחרונים בחשאי בישראל על מנת להסדיר את עניינו מול צה"ל, ויגוייס כבר מחר (שלישי) לצבא, כך נודע לוואלה! ספורט. כזכור, השחקן בן ה-23 קיבל צו גיוס לאוגוסט ושקל את עתידו בישראל בגלל מעמדו במכבי תל אביב, אך לבסוף החליט להישאר בקבוצה ולהגיע להסדר עם הצבא.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך להסדר עם צה"ל. סילבן לנדסברג/קובי אליהו

הנהלת מכבי תל אביב הלכה לקראת לנדסברג ואף עיכבה את עניין החתמת יותם הלפרין, איתו כבר הגיעה לסיכום עקרוני, רק בגלל הסוגיה הזו, עד שלבסוף ויתרו על גארד הנבחרת שבחר בהפועל ירושלים. בקבוצה ערכו שיחות עם לנדסברג לקראת העונה הבאה כדי לתת לו תחושת ביטחון, ואף הובטח לו כי יזכה ליותר דקות משחק, אחרי שהצטרף לקבוצה בקיץ שעבר (חוזה לשלוש שנים) ממכבי חיפה כמתאזרח וקיבל הזדמנויות מעטות.

לוואלה! ספורט נודע כי בן אלטיט הצעיר, קפטן נבחרת העתודה, יצטרף לסגל הבוגר של מכבי תל אביב אחרי ששיחק בעונה שעברה בבני הרצליה. אלטיט (20, 2.06) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לפני שנתיים, עם סיום גיל נוער, החליט אלטיט במהלך יוצא דופן לצאת למכללה ובחר במכללה הקטנה בראיינט שבלונג איילנד. אלטיט הפך להיות חלק משמעותי ברוטציה כבר בעונה הראשונה שלו במכללה ולדקות משחק רבות כשהוא מסיים את העונה עם ממוצעים של 5.0 נקודות, 2.6 ריבאונדים, ו-1.2 חסימות ב-19.6 דקות בממוצע למשחק.

בעונה החולפת חתם בבני הרצליה לעונה, אך מיעט לשחק במדי הקבוצה מהשרון. ב-12 משחקים בלבד בהם שותף העמיד ממוצעים של 2.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים ב-5.3 דקות לערב. אלטיט אף השתייך במהלך הקיץ לסגל נבחרת העתודה, והיה שותף באליפות אירופה דרג' א'. גם במדי נבחרת העתודה אלטיט מיעט לשחק וקלע בממוצע נקודה והוריד 0.7 ריבאונדים.

אלטיט שחקן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
חוזר למכבי תל אביב. בן אלטיט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully