וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו תצא לאליפות העולם בברזיל

12.8.2013 / 14:43

הוועד האולימפי הישראלי העביר לאיגוד הג'ודו סכום של 100 אלף שקלים, שמאפשר את היציאה לתחרות בסוף החודש

אחרי שבאיגוד הג'ודו איימו לא לשלוח את נבחרת ישראל לאליפות העולם שתתקיים בסוף החודש בברזיל, הושגה פשרה והוועד האולימפי הישראלי העביר היום (שני) סכום של 100 אלף שקלים לאיגוד. כזכור, באיגוד הג'ודו קיימו באמצע יולי מסיבת עיתונאים בה התלוננו על היעדר תמיכה כלכלית של הוועד האולימפי הישראלי לצורך פעילות האיגוד. יו"ר האיגוד משה פונטי אמר אז שהוא לא יכול לאפשר לג'ודאים הישראלים לשלם בעצמם על ההשתתפות בתחרויות, והודיע שהנבחרת לא תישלח לברזיל אם לא ייעשו שינויים.


ג'ודו בוואלה! ספורט

- הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
עכשיו אפשר לבנות בשקט על מדליה. ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

למרות איומיו של פונטי, באיגוד הג'ודו כבר התכוננו להוציא את הנבחרת לברזיל למרות הכל, ויו"ר האיגוד הורה אתמול למאמני הנבחרות לבקש מהספורטאים סכום כולל של 16 אלף שקלים כדי לעזור במימון הנסיעה. בסופו של דבר, הכסף שהועבר מהוועד האולימפי ייכסה את הנסיעה.

נבחרת הנשים שמתאמנת תחת הדרכתו של שני הרשקו תצא כבר ביום חמישי הקרוב למחנה אימונים בסאו פאולו, ומשם הן ימשיכו לריו דה ז'ניירו שם ייפגשו את נבחרת הגברים. האליפות תצא לדרך בריו דה ז'ניירו ב-26 לאוגוסט ותימשך עד ל-1 לספטמבר.

10 ג'ודאים ייצגו את ישראל באליפות העולם, 5 נשים ו-5 גברים. הנציגים בגברים: טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג), גולן פולק וטל פליקר (עד 66 ק"ג), שגיא מוקי )עד 73 ק"ג) ואור ששון (עד 100 ק"ג). הנציגות בנשים: רוני שוורץ וגילי כהן (עד 52 ק"ג), קמילה מינקאווה (עד 57 ק"ג), ירדן ג'רבי (עד 63 ק"ג) וליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג). מי שתמשיך לבלוט בחסרונה תהיה אליס שלזינגר, שעדיין מסוכסכת עם ראשי איגוד הג'ודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully