וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את אחי נצרת

12.8.2013 / 21:15

דויד מנגה וברק בדש כבשו במשחק האימון בעילוט מול היריבה מהלאומית. שביעות רצון במועדון מקצב מכירת המנויים

עירוני קרית שמונה פגשה הערב (שני) למשחק אימון בעילוט את מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, וניצחה אותה 0:2. הקבוצה של ברק בכר נראתה טוב במחצית הראשונה והגיעה ללא מעט הזדמנויות שלא נוצלו, כששער מוקדם של דויד מנגה קבע את תוצאת המחצית. לאחר ההפסקה חלה דעיכה גדולה ביכולת של הקבוצה מליגת העל, אך כמה דקות לסיום סגר ברק בדש עניין עם השני.

בדש חזר לאימונים אחרי פציעה, כשלעומתו לא נכללו בסגל אחמד סבע (מתיחה), וובה בראון (דלקת בברך), מינדאוגאס פאנקה (כאבי גב) ותמיר כחלון (שבר בשני זיזים בחוליות הגב). המשחק הבא של קרית שמונה יהיה ביום חמישי מול בני סכנין.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חזר לאימונים וגם כבש. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, שביעות רצון גדולה בקרית שמונה מקצב מכירת המנויים, זאת לאחר שאחרי 24 שעות בלבד נמכרו 500 מנויים, מספר המהווה רבע מהכמות שנמכרה בעונה שעברה.

אומנם בקבוצות אחרות המספר נחשב לנמוך יחסית, אך בקרית שמונה מעודדים מהעובדה ש-500 אנשים רכשו מנויים ביום הראשון של המכירה, ומאמינים ששיא המנויים של הקבוצה יישבר ויותר מ-2,000 אוהדים ירכשו מנויים ויגיעו למשחקי הבית של הקבוצה.

כזכור, בקרית שמונה לקחו העונה את נושא המנויים כפרויקט מרכזי, והוציאו סרטון הכולל את הרגעים הגדולים של הקבוצה בעונות האחרונות כדי לעודד רכישת מנויים.

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הגיע הזמן למלא שוב את היציעים. אוהדי קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully