וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן צפוי לצאת להתרשמות בשלאסק וורוצלאב

הקשר ששוחרר מהפועל תל אביב ימריא לפולין לשלושה ימים להתרשמות הדדית ועשוי לחבור בקבוצה לבלם עודד גביש

אלרואי כהן, ששוחרר בשבוע שעבר רשמית מהפועל תל אביב אחרי רומן לא מוצלח של שנתיים וחצי, צפוי להמריא בימים הקרובים להתרשמות בקבוצת שלאסק וורוצלאב הפולנית, בה משחק הבלם הישראלי עודד גביש. ההתרשמות אמורה להיות הדדית, כאשר הקשר רוצה לבדוק את התנאים במועדון והחיים בעיר ואילו הפולנים רוצים לראות כי כהן בריא, בכושר סביר ועונה על הצרכים המקצועיים של הקבוצה.

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
ימשיך את הקריירה בפולין? כהן/ניב אהרונסון

בכל מקרה, הקשר אמור לטוס בימים הקרובים לשלושה ימים בפולין ולאחר מכן שני הצדדים יקבלו את ההחלטה האם יהפוך כהן לשגריר הישראלי השני בפולין ובשלאסק. כידוע, הקבוצה העפילה בשבוע שעבר לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית לאחר שהדיחה את קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. לאחר ארבעה מחזורי ליגה בפולין, וורוצלאב עדיין לא ניצחה והיא במקום ה-12 עם שלוש נקודות בלבד.

כהן התחיל את הקריירה בעירוני קרית שמונה ונרכש על ידי הפועל תל אביב בינואר 2011 תמורת כ-800 אלף שקל ואחוזים ממכירה עתידית של איתי שכטר. הוא סייע לקבוצה לזכות בגביע כמה חודשים לאחר מכן ופעם נוספת בעונה הבאה. יחד עם זאת, כהן לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן מוביל בהפועל תל אביב ולקראת סיום העונה שעברה אף לא נכלל בסגל במספר גדול של משחקים. בסך הכול שותף ב-62 משחקי ליגה בהפועל תל אביב וכבש שישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully