וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יצאו מהבוץ. בערך

12.8.2013 / 9:35

מריאנו ריברה שוב שבר אבל אלכס רודריגז חבט להומר ראשון והיאנקיז ניצחו את דטרויט 4:5. הדודג'רס ממשיכים ללהוט

השבועות האחרונים לא היו קלים עבור אלכס רודריגז, שרק אתמול (ראשון) נקנס על ידי ניו יורק יאנקיז ב-150 אלף דולר. התשובה שלו ניתנה על המגרש בניצחון 4:5 על דטרויט. א-רוד חבט להומר ראשון העונה והכניס שתי ריצות, אבל מי שמדאיג כרגע את היאנקיז הוא מריאנו ריברה. מו שבר בפעם השלישית ברציפות בפעם הראשונה בקריירה העשירה שלו, כשלמזלו הציל אותו ברט גארדנר בתחתית האינינג התשיעי. הפסים ניצחו את הסדרה מול הטייגרס החזקים.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Jim McIsaanc, GettyImages
הפעם הוא סיפק תשובה על המגרש. רודריגז/GettyImages, Jim McIsaanc

* קבוצה שלא עוצרת היא טקסס, שרשמה ניצחון שביעי ברציפות, 1:6 על יוסטון. מרטין פרז ניצח על המלאכה עם תשעה אינינגים חזקים שכללו שמונה סטרייקאאוטים.

* אבל אוקלנד לא הולכת לשום מקום. האייז ניצחו בטורונטו 4:6 ושמרו על פער בן משחק אחד מהריינג'רס. הרכש החדש אלברטו קאייאספו חבט את הריצה שהעלתה אותם ליתרון.

* קליבלנד עבדה קשה בבית מול לוס אנג'לס איינג'לס והצליחה לחלץ ניצחון יקר, 5:6, לאחר שכבר פיגרה 5:0. מייקל בורן חבט את הכדור המנצח ששבר רצף של שישה הפסדים של האינדיאנס.

* מי שלא מתכוונת לוותר היא קנזס סיטי המצוינת, שלקחה שלושה מארבעה בסדרה עם בוסטון. ג'יימס שילדס הגיש שבעה אינינגים מוצלחים, אלכס גורדון תרם הומר והרויאלס ניצחו 3:4.

* פליקס הרננדז ממשיך לרוץ לסיי יאנג שני בקריירה, כששמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים שלו עזרו לסיאטל לנצח את מילווקי 0:2.

* בולטימור הביסה בסן פרנסיסקו את הג'איינטס 2:10. אדם ג'ונס רשם הומר וארבעה ריביז, וגם ראה בננה נזרקת לכיוונו מהיציע. הוא צייץ בתגובה בטוויטר לאוהד שזרק: "ממש קלאסי, אידיוט".

* סטיבן שטרסבורג סופסוף זרק לשאטאאוט ב-0:6 של וושינגטון על פילדלפיה. המאזן שלו: תשעה אינינגים, עשרה סטרייקאאוטים וארבע חבטות בלבד.

* שבעה ושבעה של קווין קוריה עזרו למינסוטה להוציא שלושה מארבעת המשחקים בשיקגו מול הווייט סוקס, כשהטווינס ניצחו 2:5.

ג'ייסון קיפניס, מייק אבילס, מייקל בורן, מייקל בראנטלי חוגגים ניצחון של קליבלנד אינדיאנס. Jason Miller, GettyImages
מהפך נאה. האינדיאנס חוגגים/GettyImages, Jason Miller

* לוס אנג'לס דודג'רס רומסת כל דבר שניצב בדרכה. קלייטון קרשאו טחן שמונה חובטים בשמונה אינינגים, הדודג'רס טאטאו את טמפה ביי עם ניצחון 2:8 ויתרון בן שבעה משחקים ב-NL מערב.

* אריזונה מתרחקת מהדודג'רס ומהפלייאוף, והלילה הפסידה למטס 9:5. ג'ונתון ניס חזר מה-DL וקצר את הניצחון.

* היא גרפה לא מעט מחמאות, אבל בסדרה בדנבר ספינת הפיראטים של פיטסבורג טבעה לאחר הפסד 3:2 לקולורדו. היתרון על סנט לואיס עומד על שלושה משחקים.

* אחרי שרצף 14 הניצחונות שלה נקטע, אטלנטה שבה למסלול עם 4:9 על מיאמי. הומר בן שלוש ריצות של פרדי פרימן הוציא את המשחק מידי המארלינס, שכבר הובילו 0:3.

* סינסינטי עברה את סן דייגו 2:3 בזכות חבטת הקרבה של ג'ואי ווטו באינינג ה-13.

* סנט לואיס ניצחה את שיקגו קאבס 4:8 וניצלה מסוויפ ביתי מביך.

פרדי פרימן שחקן אטלנטה ברייבס. Scott Cunnigham, GettyImages
משבר? לא בבית שלו. פרדי פרימן/GettyImages, Scott Cunnigham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully